консультація
Доброго дня.Я хочу піти на консультацію до психолога для того шоб від допоміг мені розібратись в собі,допомогти зрозуміти яким мене бачать і сприймають оточуючі. Чможе він допомогти мені це зробити?
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
Да, Ирина, психолог может помочь Вам в этом.

психолог онлайн
Добрий вечір, Іро.
Так, робота з психологом допоможе Вам розібратися в собі. А також зрозуміти яким чином гармонійно будувати відносини з оточуючими.
Успіхів Вам.
психолог онлайн
Звичайо, психолог може це зробити. Можна також не тільки індивідуально працювати з психологом, а й відвідувати групові терапевтичні заняття. Якраз там можна безпосередньо усвідомити, як сприймають вас оточуючі, як ви сприймаєте інших, поділитись проблемами і почути на них відгук. Однак індивідуальні консультації по-своєму цінні. Успіхів вам!
психолог онлайн
Да, психолог может в этом помочь, тем более в его арсенале действительно разные подходы, как и индивидуальные, так и групповые.
консультация психолога
Шановна (-ий) іра!
Так, психолог може допомогти Вам в цьому розібратися. Це непроста і копітка робота, і для позитивного результату може знадобитися немало часу й зусиль.
З моєї точки зору, Ви дуже вдало ставите запитання – наше розуміння себе тісно пов’язане з тим, як нас сприймають люди, що нас оточують. Тож Ви – на вірному шляху.
Перепрошую за звертання – «шановна (-ий)». З Вашого запитання можна зробити висновок, що ви – чоловічої статі. А з підпису – начебто жіночої. Цікаво, що в Вашому запитанні частково виявилася проблема, яка Вас турбує – особисто в мене, як бачите, вже виникли труднощі в тому, як саме Вас сприймати…