Пам‛ять... Психологія....
Добрий день. Скажіть будь ласка чи нормальним є те, що людина не все пам'ятає, чи це ж навпаки свідчить про якусь хворобу. А саме, я сьогодні зрозуміла, що дуже багато моментів стосовно моєї донечки, а саме коли вона була геть маленькою не пам'ятаю. Зараз їй всього лише 7. Але я зауважила, що те що пам'ятають інші чомусь не пам'ятаю я. Хоча можу згадати багато моментів і всього іншого, що було набагато раніше. Чи може це бути через те, що в той час у нас була з чоловіком криза у відносинах, час був не легкий+післяпологова депресія з якої я виходила більше ніж рік... Чи могло це вплинути чи ні... Я просто налякана і в шоці... Неможу зрозуміти чому це так. Дякую за відповіді.
Вопрос от: ; Возраст: 28
Дополнение от автора
Я більшість всього не пам'ятаю... (((((Шок.....
Дополнение от автора
Проте в моїй пам'яті чітко присутні ті моменти коли були не дуже добрі моменти, а саме як дитина впала і вдарилась в губу текла кров, і ще інше в тому плані от таке я пам'ятаю добре і коли згадую таке враження, що проживаю ті емоції знову і знову.... А от перші кроки... Слово мама та інше..... Я не пам'ятаю цього всього.......... Що зі мною.....

психолог онлайн
Александр Сергеевич Семенюк
Оксана Сенченко
Добрый день!
цитата:
Чи може це бути через те, що в той час у нас була з чоловіком криза у відносинах, час був не легкий+післяпологова депресія з якої я виходила більше ніж рік... Чи могло це вплинути чи ні...
Наша психика устроена таким образом, чтобы нас защитить, если были какие-то травматические события. Вы пишите, что это был не легкий для Вас период. Очень важно исключить какие-то физические травмы, но это может определить только врач при обследовании
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
Добрый день, Olena! Наша память в принципе избирательна. Большую часть нашего опыта мы не помнить. Это связано с нашими установками, ценностями, мотивами, желаниями. Как правило, тот опыт, который соответствует или наоборот сильно противоположен мы запоминает. Если говорить о травмирующих воспоминаниях-я соглашусь с коллегой. Если Вы переживали сложный кризисный период, то вполне возможно, что это защитная реакция психики-вытеснение травмирующих воспоминаний, которые в тот момент для Вас были "слишком" тяжелые. Например, если Вы переживали послеродовую депрессию и Вам было непросто принять себя в новой роли/идентичности матери - а "Слово мама та інше....." - в нем много радости, тепла, восторга для мамы- оно очень сильно эмоционально связано с новой ролью мамы, а Вы были на тот момент не готовы так воспринимать первые слова. И конечно надо исключить органические нарушения.
психолог онлайн
Александр Сергеевич Семенюк
Добрий, Olena!
Все правильно: людина запам'ятовує емоційно насичені моменти. І негативно, й позитивно. А цілий період з власного життя випав саме через негативні асоціації зі сварками з чоловіком.
Так що з Вами все добре. Сподіваюся, тепер з чоловіком у відносинах все гаразд?
Дополнение от автора
Так, все добре. Дякую щиро.