як дальше жити
Жила в гражданському браку близько 7 років. За останній рік сама чорна полоса мабуть через те що його мама жила знами. А зараз я просто втікла і ніхто незнае де я є. А тепер мені шкода що так зробила бо я за ним сильно скучаю та кожного дня плачу
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Добрий вечір.
Розкажiть про вашу чорну полосу. Як себе проводив чоловік по відношенню до вас?
Чому його мама жила з вами?
психолог онлайн
По какой причине вы сбежали, да еще так, что никто не знает, где вы?
Какие у вас были отношения с мужем?
Почему 7 лет жили в гражданском браке, но не женились?
Дополнение от автора
Чорна полоса почалася рік назад коли ми переїхали з львова в одесу.чоловік нехотів щоб я працювала хотів сам забезпечувати але ж я бачила як важко йому тим паче за все потрібно платити і тому рішила піти на роботу хоча він казав що мені буде важко в розмові але мені це легко вдавалося. Коли я стабільно працювала він втратив робрту і сидів дома понад 6місяців а я тянула все. Оплату оренди квартири харчування заправка машини і так дальше. Все вродіби добре якщоб не одне але через яке я жалію. Але це те що я втомилася від того що все на мні і я собі нічого немогла купити чи піти до стоматолога і зробила помилку що самовільно взяла онлайн кредит на його мамуєі нікому нічого несказала. Але ж я невідмовляюся від того і оплачую ті кредити. А він мені говорить що я нічого неплачу і їм недаю. Але ж весь цей час я їх отримувала і вот і зараз так робила і тому я втомилася і просто втекла а тепер жалію бо дуже сильно його люблю
Дополнение от автора
Чоловік вродіби нормальний але ж все таки на нього вмене є обіда. Навіть коли він взнав за ті кредити він міг сам зімною поговорити а неоозказувати своїм знайомим які мене на його очах били так били та дусили за то шо я так зробила а він стояв і дивився а коли вони пішли він сказав мені я ж нічого неміг зробити. Він неодноразово піднімав на мене руки що все тілр було в синяках але і зними я ходила на роботу і нежалілася що мене щось болить. Але я знала тобто я завжди собі говорила що він мене бє бо я винувата і заслужила
Дополнение от автора
Жили в гражданці бо він ніколи нехотів штампа в паспорті.я нехотіла нікому робити боляче. Втікла по тій причині що вже запуталася в тому всьому. В мене є дитина від першого шлюбу але мій чоловік помер а вот цей цивільний муж мого сина недуже то любить сину 11років живе не.з нами. муж завжди чекав від мене допомоги щоб вот все йому йому поиюмогти у всьому а про мене недумав. Мені обідно було коли якесь свято іминини чи НР я їм йому і його мамі робила подарунки а вот мені вони ніколи неробили. В душі вмене ненавість але я без нього неможу
психолог онлайн
цитата:
мене на його очах били так били та дусили за то шо я так зробила а він стояв і дивився а коли вони пішли він сказав мені я ж нічого неміг зробити. Він неодноразово піднімав на мене руки що все тілр було в синяках але і зними я ходила на роботу і нежалілася що мене щось болить.
Який жах!!!
Я б вже давно втікла!!! Вибачте.
Це насилля і карна справа!!!
І неповага до себе (((
цитата:
бо дуже сильно його люблю
-
цитата:
В душі вмене ненавість
Цей момент говорить не про любов, а про хвору любов-про співзалежність. Від якої окрім руйнації вас, як особистості більше нічого чекати.
Ви в безпечних умовах наразі? Де ваш син? Які у вас варіанти на подальше?
психолог онлайн
Добрый вечер!
За что Вы любили его? Вы полностью содержали семью, платили кредиты, он Вас бил, ребёнка не любил. Вам нужно разобраться в своих детско- родительских отношениях, чтобы не залипать в такие отношения. Есть ли возможность обратиться индивидуально?
Дополнение от автора
Мій номер 0981515971
психолог онлайн
Выберите специалиста, который Вам ближе и обратитесь индивидуально для того, чтобы разобраться глубже. Напишите сообщение или позвоните
психолог онлайн
Ви залишили свій номер. Але для кого?
У кожного психолога є анкета з номером телефону. Наберіть того, хто вам найближче за внутрішнім відгуком.
Дополнение от автора
Наразі я в надійному місці.дитина з у львові з моїм батьком та рідним братом.
Незнаю можливо це все неправельно але я знаю що я винувата по відношеню др його мами що взяла цей кредит але ж я від нього невідмовляюся та сплачую його. А чому я втікла. Та тому що він хотів щоб я продала свою хату у львові щоб купити в одесі. Я погодилася лише через те щоб він некричав на мене несварив і'небив. Хоча я б ніколи на таке непішла. Квартира це моя і дитини і залишиться моєму сину. Він ж коли продавав свою хату то чому некупив тут в одесі кришу над головою а купив машину. І що мені з тої машини коли я їздити недуже вмію і немаю прав і тим паче аона ж немоя а його і йоги мами бо на неї вона за реєстрована. А вот як моє продавати то це нормально. Як він говоре що вони б.непретиндували на моє а лише б жили
психолог онлайн
але я знаю що я винувата по відношеню др його мами що взяла цей кредит але ж я від нього невідмовляюся та сплачую його.-можливо тут треба поставити крапку?
Ви зробили помилку. Ви зара її виправляєте. Крапка.
Жодна людина не має права бити іншу людину. Крапка.
Ви не відповіли на питання про ваші майбутні плани, і яка вам треба допомога тут на сайті.
Адже я розумію, що вам варто взяти індивідуальну консультацію психолога.
Дополнение от автора
Тут допомога бо незнаю чи правельно я зробила що втікла. Я знаю що він за мене переживає навіть можливо в розшук подасть що я пррпала томущо переживає. Вот і зараз я незнаю чи правельно я зробиоа що втікла і нікому нісого несказала. А плани те щоб найскоріше відати кошти за кредит.робота вмене вже є. Люди ставляться до мене з повагою і мене підтримують і неображають.
психолог онлайн
Які ваші плани стосовно ваших відносин з цивільним чоловіком?
Чи готові до подальших принижень та побоїв?
Ви пишете, що "Я знаю що він за мене переживає..." ви серйозно? Ви казали про те, що Вас били, а він дивився, стояв і получав від цього задоволення, скоріш за все?
Якщо він і переживає то, за те, щоб ви нікому ні чого не розказали, про його насильницькі дії, стосовно вас.і про те, що зник объект заробітку.
Це моє припущення звісно.
Зверніться до психолога індивідуально, будь-ласка.
Дополнение от автора
Дякую ви не перші мені таке пишите.вмене просто таке відчуття що це все через мене