як це називається?!!
У мене є стрша сестра, котра зі своєю сімєю проживає недалеко від мене. І в неї була така звичка позичати у мене речі, особливо одяг. Так як до будь-яких речей вона відноситься досить недбало я часто їй відмовляю. Раніше вона в мене запитувала коли хотіла щось позичити, але останнім часом бере що хоче без питань. Мене це бісить. Бо я не можу знайти свої речі, а коли запитую чи вона в мене щось брала, то все заперечує. Нещодавно в мене пропали мої улюблені духи. Я перерила все. Сестра як завжди клялась, що нічого не брала. Мама на мене насварила як я могла подумати, що вона щось могла взяти без дозволу. Коротше я залишилась винною, а через деякий час мама знайшла їх у неї в квартирі. Мама просить щоб я в ніякому разі не виясняла з нею стосунків, і взагалі не казала що вона знайшла духи в неї в квартирі. А мене дістає, що вона забирає в мене речі, фактично я вважаю це крадіжкою! Речі в мене дорогі, купую їх за свої кошти, і я акуратно з ними поводжусь, і мені жаль дивитись як щось моє валяється в неї по кутках. І ще мама дозволяє їй брати мій одяг взагалі мене не питаючи.. Бісить це!! як їх перевиховати?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрий день, Yuliana.
Согласна с Вами ситуация неприятная. Получается, что близкие люди нарушают Ваши границы и считают, что это нормально.
Вы спрашиваете, как их перевоспитать. Перевоспитаться :) они смогут, если захотят. А для начала Вам стоит готовиться к тому, что они будут обижаться на Вас. С учётом того, что сестра не признаёт, а мама стесняется происходящего. И похоже боится, что кто-то может узнать о кражах.
А вот какой характер этих краж, это уже следующий вопрос. Толи поступки Вашей сестры имеют психический подтекст, толи это просто человеческая безалаберность.
Как Вы считаете, каким образом Вы уже сейчас можете защитить себя и свои вещи от посягательств сестры и маминых потаканий сестре.
С уважением.
психолог онлайн
Yuliana, запитайте себе, чому мама фактично потурає сестрі? ( Враховуючи те, що ви обидві- її діти і любить вона вас обох). Тому що ви живете з мамою, а старша сестра- окремо і мамі іі більше шкода, саме тому що вона не з нею? У сестри менші доходи і вона не може дозволити собі те, що ви, а для мами- ви є єдиним цілим, бо вона не проводить автономії не тільки між вами обома, але й між вами і собою - раз досі активно втручається у ваші взаємини?
Судячи з усього, у вас з сестрою різні ступені прояву таких якостей як бережливість та акуратність . Хто більше подібний на маму у прояві цих якостей- ви чи сестра?
І ще. Ви - молодша сестра, як було у вашому дитинстві- ви мали свої речі чи доношували платтячка сестри? Ви могли у неї взяти її речі ( зошит, ручку, дзеркальце тощо) чи вона категорично забороняла вам? У вас було все спільне і виникали сварки через те, що обом щось було потрібно одночасно?
В так наполегливо відстоюєте свої границі, своє право на автономію і це добре. Але може варто подумати - де ви обоє навчилися поводитися саме так? Тоді прийде і розуміння, як змінити ситуацію
Дополнение от автора
Скажу що з дитинства нам батьки все купували порівну, з цим проблем не виникало. Не скажу, що в моє сестри коштів менше чим у мене, навпаки, просто вона дуже бережлива до грошей!
психолог онлайн
То есть свои вещи сестра ценит и бережёт, а к Вашим относиться более чем пренебрежительно. Ваша сестра никогда не высказывала мысль, что Вас родители любят больше чем её? Или возможно она считает, что Вам в жизни больше повезло?
Дополнение от автора
Я б сказала і що свої речі вона не особливо береже!! На рахунок того, що батьки люблять більше колись таке лунало, але це все говорилось в жарт, принаймні ми так вважали. Я просто не розумію для чого приховувати їй, що вона в мене щось бере. Мама не вірить, каже що ці речі в неї випадково,чи може діти її взяли (мої племінники).
психолог онлайн
Есть такая поговорка: В каждой шутке есть доля шутки, а всё остальное правда.
И если она действительно всегда так считала, то теперешними своими поступками, возможно, старается Вам отомстить. Но это её поступки, а Вот что Вы с этим планируете делать? Каким образом защищать своё пространство?