Колишні
Зустрічались з хлопцем 2 роки розійшлись через те шо дозволив під час сварки взяти мене за шию.. Після того моменту не говорили з ним про цю ситуацію пройшов місяць він вже мав нову дівчину і якось ми зустрілись і поговорили він сказав шо усвідомлює те шо винен але чекав від мене першого кроку шоб поговорити зараз вже 3 місяць як ми не зустрічаємось мав вже 3 дівчат зараз з 4 дівчиною ставиться до нев набагато краще ніж до мене це замітити всі друзі в компанії в мене немає почуттів але є обіда якась чому він не міг так ставитись до мене дуже себе заганяла тим сьогодні я побачила як він цілується з іншою дівчиною в нетверезому стані) я його перша любов, а він моя невже він так легко відпустив і все забув? Я дуже боюсь,шо він може повернутись до мене просити вибачення і я пробачу його я була не щаслива в цих стосунках і мені зараз легше без нього але мене задіває коли хтось починає говорити за нього, питати або щось розказувати мені ще поки боляче чути шось про нього після розриву я не бігала за ним не дзвонила не писала зараз ми в одній компанії я не хочу іти з компанії через нього і нашу ситуацію він приводить в ту компанію ту дівчину як мпні поводитись як реагувати? Стараюсь вдавати ніби мені не боляче і всерівно..Мені цікаво чи думає він за мене, чи згадує наші моменти чи дійсно так швидко розлюбив, чи дійсно щасливий з тоб дівчиною раз він так дотнеї ставиться чи захоче він повернутись? В стосунках була присутня неповага до мене, двічі зрада я постійно вибачала і робила все щоб йому було добое,наші батьки знайомі були він ночував в мене.
Я стараюсь відпустити, забути але це дуже важко як пом’якшити ту біль? Коли загоїться та рана? Мені Дужее не вистарчає тих моментів адже ми разом багато чого пройшли і разом виросли можна сказати. 🤷🏻♀🥺
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня!
Я розумію так : якщо ви бачите його з іншою дівчиною, вам обидно та є неприємні відчуття. Це зрозуміло у вас з ним було 2 роки життя. Дуже боляче розривати стосунки, я співчуваю.
Але ви переличіли ВСІ неприємні речі в ціх стосунків: була присутня неповага, двічі зрада, фізична сила.
А зараз у мене питання: Навіщо вам думка людини яка вас не поважає, та ще й зрадила? Що ви хочете від цього?Ответ отредактирован автором 06-12-2020 07:41:53
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго часу доби! Зрозуміло, що Ви боляче переживаєте розрив, адже Ви були разом тривалий час. Розрив стосунків - це певна втрата і вона має певні стадії , які, зрештою, закінчуються прийняттям ситуації. З Вашого допису, відчуваю, що Ви добре розумієте, що ці стосунки мали припинитися, адже в них було забагато негативу для Вас. Зараз варто зрозуміти, що неважливо чи думає про Вас і ваші моменти він, що це змінить для Вас?Для того, щоб полегшити свій біль зараз подумайте, що ще є у Вашому житті? На чому можете зосередитись? Хто Вас може підтримати, вислухати?
психолог онлайн
Таня,добрий ранок! Образа роз"їдає Вас:" є обіда якась чому він не міг так ставитись до мене дуже себе заганяла тим сьогодні я побачила як він цілується з іншою дівчиною в нетверезому стані) я його перша любов, а він моя невже він так легко відпустив і все забув?" Яка різниця, що він зараз з іншою? Можливо, це добре, що Ви бачите, що це не той хлопець, з яким Вам "по пути"?Навіщо Вам малювати такі картини, цього немає в реальності:".Я дуже боюсь,шо він може повернутись до мене просити вибачення і я пробачу його." Будете вирішувати проблему, якщо вона буде. "я була не щаслива в цих стосунках і мені зараз легше без нього", навіщо Вам думати про ці стосунки? Намагайтесь уникати усього, що пов"язано з ним, бо це тільки розтруює Ваші рани. а
"Я стараюсь відпустити, забути але це дуже важко як пом’якшити ту біль? Коли загоїться та рана?" Треба час і обробка рани, вона загоїться. Напишіть йому прощальний лист, напишітьусе, що на душі, спаліть листа, попрощайтесь з тим, що не відбулось. Чи є пдруги , яким Ви моджете розповідати про себе? Говоріть про те, що болить з тими, хот підтримає! Будьте здорові! Усього найкращого!