Проблеми з хлопцем
Привіт. Ми з хлопцем разом вже півтора роки , перед цим ми були найкращими друзями. Перші пів року було все ідеально, а потім почались конфлікти спочатку по великих проблемах, потім вже по маленьких типу ( шось не так написала , чи не той фільм включила, не прийшла вчасно на зустріч). І сваримось ми часто за маленьких проблем. І ніяк не можемо знайти компроміс. Ми дуже любимо один одного, коли не сваримось то все як в казці, цьомикі обнімашки. Ми дуже горді обоє і не можемо перестати вчасно сваритись. Що робити, які методи щоб не розйтись. Ми не можемо відпустити один одного
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, nik723.
А можете, будь ласка, детальніше розповісти про ці "великі конфлікти"? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Конфлікти, а саме їхнє конструктивне вирішення - це шлях до психологічної близькості, а у вас, на скільки я зрозуміла із цим проблема. Як зазвичай завершується ваш конфлікт?
психолог онлайн
Добрый день. Щоб приймати рішення не розійтись чи ні, варто відштовхуватись від загального відчуття поруч з іншою людиною. Коли ви розумієте, що ви різні і навіть не дивлячись на любов між вами,у вас можуть суттєво відрізнятися смаки, погляди на життя та звички.
Що ви тоді відчуваєте? Чи приймаєте ви ці вдмінності?
психолог онлайн
Добрый день!
Сформулируйте свой вопрос
Дополнение от автора
Дякую що відповіли. Дивіться на початку відносин був такий конфлікт що він типу вийшов від мене додому і як прийшов не написав що дома а зразу ліг спати я дуже переживала за нього він не брав трубки бо викл звук був. На ранок він приніс мені букет квітів під двері і цукерки. Він відчував свою вину. Зараз в нас більше конфлікти ну типу що в нього робота і вона важлива для нього і для мене даже кажется що важливіша мене , ми дуже починаємо сильно сваритись вже підключаються і маленькі конфлікти по друницях і заходимо в глухий кут. Ми пересварилися і полягати спати . І все а на наступний ранок наприклад він може взагалі не писати, або написати і як. Ніби нічого не було. Це і добре з тої сторони що не хоче продовжувати конфлікти, а і погано те що він даже не вибачився за свої слова образливі в мою сторону ,я вже мовчу про квіти і солодке шось. Ну типу такого. Миримось ми або я здаюсь і кажу що вже тихенько вибач мене, і тоді вже він вибачається і вроді як все норм. Або просто якось в один момент вроді перестаємо сваритись питаємо шо робити і т.д. Ще в нас таке що ми як ніби все старенькі баба з дідом. Шо він як до мене приходить в нас все банально як завжди. Ми лягаємо дивитись якийсь фільм далі або йдемо їсти, або в нас відбувається інтим. Після інстиму ми лягаємо спати або далі дивимось фільм. І далі він йде додому. Ми нічом не занімаємось цікавим, ми нічо не граємо, інколи можемо поговорити про шось і то таке про опще. Я не замічала між нами якість спільні теми. Ми може просто не замічаємо шось спільного.не раз просила щоб ми з ним сходити до психолога но він не хоче думає психологи до тіпа що ми психі. Я пояснюю що це може нам допомогти но все марно. Але я люблю його , і не хочу втрачати. І завжди як ми сваримось в кінці я питаю там " ми росхожимось" він ніколи не сказав ще "да" ,. Завжди або "ні" або " а ти як хочеш" ну тобто я бачу що він не хоче росходитись але ми не можемо витримувати ці сварки
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо не можете відпустити один одного то чого переживаєте що розійдетесь? Ваші відносини під час сварок як стакан з робовтаною водою в якій з часом осідає осад, можливо таким чином ви відфільтровуєте ваші відносини.
психолог онлайн
Добрий день! «Конфетно- букетный» період закінчився і треба будувати межі, будувати стосунок на новому рівні. Як Ви собі уявляєте здорові стосунки, які вони мають бути? Які стосунки були у Вас к батьківській родині?
психолог онлайн
Вы пока находитесь в подростковом возрасте и у Вас может меняться быстро настроение и желание. Все люди конфликтую и выясняют отношения, очень важно понимать, ка Вы это делаете. На сколько конфликты помогают Вам сближаться или отдаляют друг от друга
психолог онлайн
цитата:
Після інстиму ми лягаємо спати або далі дивимось фільм. І далі він йде додому. Ми нічом не занімаємось цікавим, ми нічо не граємо, інколи можемо поговорити про шось і то таке про опще. Я не замічала між нами якість спільні теми. Ми може просто не замічаємо шось спільного.
Відчувається, що вам не вистачає більш різноманітного часопроводження. Ви не розглядали різні варіанти спільного проведення часу окрім перегляду фільмів чи урізноманітнення інтиму?
Рекомендую Вам також почитати про конструктивне ведення конфлікту та техніку асертивної поведінки в інтернеті.
психолог онлайн
Яких відносин ви би хотіли?
Дополнение от автора
Так ми не можемо відпустити один одного але розумієте в один момент наші сварки можуть дойти до максимуму і тоді вже ми як не старатись але просто почнемо ненавидіти свого один одного , я не хочу такого кінця. Я стараюсь даже зараз в ці хвилини згладити ситуацію яка між нами , але він не замічає своїх мінусів , тільки говорить за мою гордість і за мої слова.
психолог онлайн
Скажите, какие у Вас отношения со своими родителями и у него со своими?
Дополнение от автора
В мене з моїми батьками все добре, їм подобається мій хлопець, я з мамою часом обговоюю наші проблеми що мені краще сказати , де промовчати а де говорити. В нього батьки розведені , є вітдим з мамою живе . В батька теж є інша жінка. В нього дуже складна мама , ну прям дуже. В нього теж з нею є конфлікти, в мами його з вітчимом є маленька спільна донечка і зараз вся увага на ній а син ( мій хлопець) ну принеси подай . Я розумію що треба допомогати мамі це однозначно. Але в неї великі запроси , це або вона його ревнує до мене або мене не взлюбила. Хоча в очі мені то посміхається . Його тато в бабуся мене люблять, завжди нами цікавляться в гості пригощають) а з мамою в нього складні стосунки. Я розглядала шо це може із-за його складного дивинства. Але всерівно яке б воно не було , я не можу терпіти таке сватвленя в свою сторону бо це перебор.
психолог онлайн
Може так бути, що у нього є складнощі із побудовою стосунків, тому що немає прикладу з батьківськоі родини. Але життя іноді є психотерапією - якщо Ви з хлопцем будете будувати безпечну прив»язаність, здорові стосунки, у нього є можливість підтягнутися до Вас, навчитися у Вас!
психолог онлайн
цитата:
з мамою в нього складні стосунки. Я розглядала шо це може із-за його складного дивинства.
Если у него сложные отношения с мамой и папа живет с другой женщиной, то это может сказываться и на Ваших отношениях. Он может какие-то свои внутренние конфликты переносить на Вас и Ваши отношения
психолог онлайн
Здравствуйте.
Может быть стоит начать с себя - лучше понимать себя, четче осознавать истинные причины своих реакций, научиться выстраивать здоровые границы и менять свое поведение, тогда и в отношениях может что-то измениться. Из того как вы описываете ваши отношения - "ми не можемо відпустити один одного ", они больше походят на зависимые. Отношения, в которых много ожиданий друг от друга и где партнеры не слышат и не видят другого, а только выражают претензии и чего-то ждут, при чем каждый чего-то своего, указывая на минусы другого. Личная терапия здесь вам в помощь чтобы разобраться со своими "багами", которые часто не заметны себе. Если готовы идти в сторону перемен - выбирайте психолога на сайте и приходите.