Проблемы в отношениях с мч
Здравствуйте, мне 20 лет , отношения с мч длились 4 года. Но вчера я настояла чтобы мы расстались.И сейчас я не знаю правильно ли я сделала.Не могу найти ответ даже в себе , не знаю как лучше будет для меня.С ним мне иногда плохо да и без него не очень.Думаю может быть это просто уже привычка. Причиной расставания для меня стало то что его устраивает все , а меня нет , он мало уделял мне внимания , редко видимся, часто при разговорах повышает голос и спорить любит, но в большинстве так при телефонных разговорах. Я подумала если мне не подходит так , то может нужно идти , не бояться стремиться к лучшему ? А сейчас думаю а может это я слишком много требую, ведь вроде чувствую любовь к нему . Самое странное что очень сложно прислушаться к себе , не то что с кем то посоветоваться , поэтому обратилась к вам , очень буду рада если вы мне поможете разобраться в этом .
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Кристина.
Скажіть, будь ласка, що Вам давали ці стосунки, а чого у них не вистачало? Ви казали своєму МЧ, що Вам не вистачає уваги з його боку і якщо так, то як він реагував?
Дополнение от автора
Доброго дня.Ці стосунки давали мені підтримку , позитивні емоції , відчуття сім’ї . Не вистачало уваги від нього, ми мало бачимось через те що живемо у різних містах, не вистачало компліментів , подорожей. Він сказав, що він дає стільки скільки може давати і не вважає , що я обіділена увагою.
психолог онлайн
Стосунки на відстані - це справді тяжко. Ви обговорювали з МЧ плани на майбутнє, спільне проживання? Крім цього, що для Вас є "стосунки"?
Дополнение от автора
Обговорювали цю тему , хочемо жити разом , але поки немає фінансової можливості. Для мене стосунки - це коли є і дружба і кохання , тобто щоб було багато спільного, це підтримка в будь-який момент, це ніжність , це відчуття того що тебе люблять і ти любиш (коли все взаємно) , це коли двоє людей дивляться в одному напрямку , мають спільні цілі і розуміють одне одного без слів .
психолог онлайн
У Вас дуже хороше уявлення про стосунки, проте є одне "але" - партнери не можуть "читати думок" один одного, адже вони дві окремі особистості, що вирішили бути разом. Так само, у кожного з них є різбожіності, проте партнери приймають це в один одному. Загалом, ідеальні стосунки - це поєднання трьох компонентів: близькість, зобов'язання та пристрасть. Помітно, що у Вас існував дефіцит у зобов'язаннях і близькості. Скажіть, будь ласка, Ви відчували себе у цих стосунках як стосунках, в яких хотіли б перебувати?
психолог онлайн
Кристина, доброго времени суток!
В Вашей ситуации есть несколько весьма важных моментов. Один из них - отношения начались в подростковом возрасте - это принципиально важно! Вы оба развиваетесь и физически, и ментально, и эмоционально, и духовно. Если не будут развиваться ваши отношения в паре и ваше отношение каждого в отдельности - "мы" разрушится, что собственно и происходит.
Я бы рекомендовала вашей паре попробовать поработать с
семейным психологом, чтобы разобраться есть ли у вас это самое "мы" или это просто инерционные подростковые отношения.
Как думаете, Ваш молодой человек согласиться на работу с психологом?
Дополнение от автора
Що ви маєте на увазі «зобов’язання»? Саме у цьому питанні мені найважче розібратись. Я не знаю чи це хороші стосунки, а я просто забагато вимагаю. Чи дійсно можливо мої «вимоги» нормальні і можна іти дальше і зустріти людину з якою мені було б на 100% добре . Хоча знаю що ідеальних партнерів не буває.
Я б просто хотіла щоб ми були ближче один до одного, частіше бачились , щоб він частіше мені робив компліменти і нагадував що я для нього найркща , кохана і бажана. Я йому це сказала , на що він відповідає ну це ітак так є ти ітак знаєш. Але я така , що мені потрібно це чути і бачити на вчинках частіше ...
Дополнение от автора
Здравствуйте, Наталия. Я спрашивала его пару раз, может если мы сами не можем разобраться в наших проблемах , может поможет психолог. Но он не очень позитивно к этому относиться , и ещё говорил что не хочет тратить на это деньги. Я бы сказала до наверное он считает что проблемы у «него» с отношениями нет, что только я их придумываю..
психолог онлайн
Тут можна закцентувати увагу на двох моментах:
1. Спільне проживання і, відповідно, зобов'язання мати спільний простір. Це відповідальність двох партнерів.
2. Ваша невпевнеість у собі, яку Ви намагаєтеся компенсувати через стосунки, адже Вам потрібне постійне підтвердження, що Ви ОК, з боку інших значимих осіб. Скажіть, будь ласка, які у Вас стосунки з батьками?
Дополнение от автора
Мабуть я з вами згідна , мені важко самій себе підтримати і самій собі знати , що я кохана , прекрасна і бажана. Стосунки з батьками не близькі , з татом ми не є якимись супер близькими друзями не ділимось секретами , але я його люблю і він мене і я це знаю , мені цього достатньо. А от з мамою все по-іншому , мама дуже рідко підтримує мене , особливо у моїх нових починаннях, акцентує на моїх недоліках та рідко хвалить.
Дополнение от автора
Оксана , то Всетаки справа в мені?
психолог онлайн
цитата:
Стосунки з батьками не близькі , з татом ми не є якимись супер близькими друзями не ділимось секретами , але я його люблю і він мене і я це знаю , мені цього достатньо. А от з мамою все по-іншому , мама дуже рідко підтримує мене , особливо у моїх нових починаннях, акцентує на моїх недоліках та рідко хвалить.
Припускаю, що корінь Вашої невпевненості у самоцінності лежить в дитячо-батьківських стосунках. Це запит на індивідуальну психотерапію.
цитата:
Оксана , то Всетаки справа в мені?
Стосунки - це двоє партнерів і сказати, що справа лише у Вас було б не вірно. Ви можете взяти у цих стосунках лише свої 50 % відповідальності, а Ваш партнер - свої.
Дополнение от автора
Якщо він не зовсім хоче брати участь?
психолог онлайн
цитата:
Якщо він не зовсім хоче брати участь?
Тоді подумайте, чи Вам з цим ОК, коли партнер не співпрацює із Вами у стосунках.