Колишня повертаєтьс
Доброго дня
Зустрічались з хлопцем (27років) 3 місяці, вче було прекрасно, але одного разу він побачив колишню і кафе з її батьками і після цього запропонував припинити відносини. Вони жили разом 2 роки і коли роз‘їхались він переїхав у будинок куди і вона.
Я плакала і просила не припиняти відносини. Але через тиждень він написав, що готовий продовжувати.
Пройшов тиждень як ми відновили відносини, і цей тиждень він кожного дня бачиться з колишньою. Мені боляче, я плачу і він це бачить.
Вирішила почитати переписки - і оказалось, що він написав у той вечір, щоб відновити відносити, тільки тому що вона йому відмовила, почали разом вони ходити на теніс і вчора він подарував їй якийсь подарунок.
Мене просто розриває на шматки.
Я відчуваю себе запасним варіантом. Він не хоче з нею припиняти відносини і мені говорить, що це дружба, але я не вірю йому.
Як його відпустити? Або як переконати себе, що це просто дружба
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую Вам. В Вашем тексте много боли, с которой, похоже, Вам сложно справляться.
Кто поддерживает Вас в сейчас? К кому можете обратиться за поддержкой?
Что есть в Вашей жизни кроме этих отношений?
Дополнение от автора
Є друзі, але я як прибита болем, не можу нормально поводитись у компанії, тому стараюсь дома бути. І проти своєї волі іду гуляти з друзями
Просто ці відносини не припиняємо. І я не знаю що робити, бо дуже боляче
психолог онлайн
цитата:
дуже боляче
Это и правда больно. Нет способа прожить ситуацию без боли.
Вам необходимо сейчас находить возможность говорить о своей боли, проживать ее, возможно плакать, кричать, но не давить ее. Лучше это делать с поддержкой и присутствием другого близкого человека которому доверяете.
Вы сами чего хотите продолжать отношения или закончить?
Дополнение от автора
Я б хотіла відносини, але так щоб не було його колишньої.
А він сказав, що вона буде завжди
психолог онлайн
цитата:
Я б хотіла відносини, але так щоб не було його колишньої.
А він сказав, що вона буде завжди
Сколько готовы оставаться в отношениях, при условии, что ничего не измениться?
психолог онлайн
Доброго, Nika!
цитата:
Краще не робити ні того, ні іншого. Доки Ви не будете на це готові. А Ви ще не готові, судячи по тексту.
Спочатку треба віднайти себе, бо таке враження, що загубили в ціх стосунках саме себе. Згодні?
психолог онлайн
Добрый день. Сочувствую вам(
Каково вам быть запасным вариантом? Это для меня не про ясность и понятность, а про какую-то небезопасность. Похоже вы пока не решаетесь ни на один вариант, ни бросить ни поверить в то , что у них лишь дружба, возможно сложность в принятии решения в том, что вы все-таки не очень верите в эту дружбу. Разве я не права?
Дополнение от автора
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=46585 Колишня повертаєтьс
Я не знаю, я хочу змінити відношення, але не знаю як
Дополнение от автора
Я себе не втратила. З цим все ок.
Просто думаю чи реально його відучити від колишньої?
Дополнение от автора
Так, не віриться у цю дружбу, але він не залишить з нею спілкування. І я не хочу його втрачати і тому просто плачу від болі кожного дня
психолог онлайн
Похоже пока вы не готовы сделать выбор. Не делать выбор- тоже выбор.
психолог онлайн
цитата:
Просто думаю чи реально його відучити від колишньої?
Відучити можна кота - щоб не пісяв на підлогу)
У людини ж є своє бачення, своя мотивація. Розумієте його мотивацію?
Дополнение от автора
я його мотивація так і не зрозуміла
Він 11 січня запропонував припинити спілкування і все. Все крапка. Сказав, що треба побути самому. Але я не вірю, бо якраз повернулась його колишня з відпустки і він і припинив відносини зі мною.
Але 14 числа написав і запропонував побачитись, і подарував підвіску з надписом срібну і не розумію для чого це.
А вчора написав - солодких снів, і ніжне слово яким він мене завжди називав і я йому відповіла так само.
не розумію, для чого він так робить, якщо знає, що я його люблю і мені боляче, що припинились відносини.
Дуже важко, навіть більше від того, що він знову ( скоріш за все ) за колишньою почав ухльостувати
ЯК пережити це і як зробити так, щоб його повідомлення мене не вибивали з нормального ритму житті на декілька днів. Я ж просто думаю,що це знаки, а це про "перевірка зв'язку з його боку"
психолог онлайн
Може досить вже гадати що і до чого, й слід відверто з ним поговорити й задати йому прямо в очі всі ці питання, які ви задаєте нам тут?
Дополнение от автора
Задала.
А він просто говорить, що я хочу чути, а насправді робить зовсім інше
психолог онлайн
Якщо Ви це розумієте, що він Вас дурить, то навіщо продовжуєте відносини?!