Як боротись з маніпуляціями і не повагою зі сторони батьків ?
Я розумію їхню турботу і переживання , але вони дуже впливають на мій емоційний стан : підвищена тривожність і іноді панічні атаки . Коли я довгий час перебуваю поряд з іншими близькими людьми відчуваю себе набагато краще . Я люблю своїх батьків і не хочу розривати з ними зв´язок , але і не хочу піддаватись їхньому впливу.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
То что вы осознаете когда вами манипулируют это уже много. Вы манипуляцию сразу видите или только спустя время?
Дополнение от автора
Чаще сразу , но иногда спустя время
психолог онлайн
Доброго вечора! А які саме дії батьків Вам здаються маніпулятивними? Як це відображається у реальному житті?
Дополнение от автора
Коли я не погоджуюсь з якимись проханнями і хочу розповісти чому , мене не вислуховують , а хочуть викликати почуття провини " Я тобі не потрібна " " Ти мене не любиш" " Я для тебе стільки роблю , а ти цього не цінуєш " і зазвичай це супроводжується моментально викликаним плачем .
психолог онлайн
Манипуляции это скрытая игра, где каждый участник имеет какую-то психологическую выгоду. Как только заметили, что вы или вами манипулируют задайте себе вопрос «а чего сейчас хочу я?» ответ «чтоб они перестали...» не подходит. Именно чего хотите вы сделать, сказать. И можете сообщить об этом прямо. Противоядие от манипуляций это прямое честное высказывание без скрытых посылов. Родители может и не изменят свой стиль общения, но вы освободитесь от необходимости играть в эту игру.
психолог онлайн
Дякую за доповнення! Хочу одразу сказати, що Вам є за що себе похвалити, Ви вчитеся правильно оцінювати вчинки оточуючих. А які стосунки у Вашої мами з її батьками, адже така модель поведінки сама по собі не з'являється? З ким ще так мама себе поводить? В ідеалі, маму потрібно любити і допомагати, але у таких випадках вміти трохи відсторонюватися і вміти спокійно, без образ та агресії говорити "Вибач, я тебе люблю, але це робити не буду" і пояснити чому... Швидше за все мама так звикла комунікувати з оточуючими. Це не тільки по-відношенню до Вас....
Дополнение от автора
Дякую , у мами з її батьками такого не було , а поводить вона себе так само і з моєю старшою сестрою , іноді і переходить границі її особистого .
психолог онлайн
Доброго ранку! Здається моє доповнення пішло як відповідь "посетителей", інколи таке трапляється, перепрошую! Вам бажаю набратися терпіння, бо поведінкові моделі змінюються, але не так швидко як нам би хотілося. Тому, якщо відчуваєте, що прохання батьків може діяти руйнівно на Вас як особистість, коректно, тактовно, але твердо відмовляйте. Якщо відчуваєте, що Вас готові вислухати - пояснюйте причину. Удачі Вам!