Питання про здоров‛я, удалили родинку, очікую результат гістології і сильно хвилююсь!!!
14.01 видалили родинку, була під грудю, випукла. Часто її травмувала випадково, звернулась до лікаря, відразу її видалив і відправив на дослідження родинку, потрібно 2 тижня чекати результату, я дуже сильно хвилююсь так яка інеті багато поганого начиталась. Що робити? Я сильно тривожусь, ще й дитина помітила (синочок 4роки)що я не спокійна, як заспокоїтись ?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Що змінить Ваше хвилювання, як вплине на результат?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Ваши переживания понятны. Скажите, а что говорит врач?
Дополнение от автора
Я розумію, що моє хвилювання нічого не змінить, але все одно дуже страшно, що аж тошнить ::crying::
психолог онлайн
Доброго вечора.
Дуже вам співчуваю, ці хвилювання можуть бути нестерпними.
Я думаю, що ви вже і так намагалися заспокоїтися всіма можливими способами, і говорили собі раціональні аргументи, і намагалися відволіктися. Але, очевидно, не успішно.
Я постараюся вам дещо про це пояснити. Такі події як у вас, часто є «пробуджуючими переживаннями». Аони змушують замислитися нас про екзистенційні речі, про наше життя загалом. В період очікування таких аналізів, людина часто задумується про смисл свого життя, про власну смертність та інші питання, які є важливими для цілого життя загалом.
Я що, якщо я вам запропоную не тікати від цього страху, який мучить вас аж до тошноти, а використати цей період життя с користю, роздумуючи про важливі екзистенційні питання. Як стосовно декількох зустрічей з психотерапевтом і дослідження вашого страху? Якшо ви підете цьому на зустріч, то можете багато чого дізнатися про себе і стати набагато більш осмисленою, можливо дещо переоцінити. Я впевнена, що коли прийдуть результати, ви зможете не тільки просто заспокоїтися, але й бути собі дуже вдячною за цей досвід.
В будь-якому випадку, щиро бажаю вам здоров’я!
психолог онлайн
Доброго Вам здоров'я! Я б Вам порадила просто іти на природу: в парк, в сквер, на вулицю і просто багато швидко ходити. Швидка ходьба знімає стрес і допомагає трохи розслабитися. Якщо є гарна подруга, запитайте дозволу прийти до неї в гості і просто поспілкуватися, поділитися своєю тривогою... А ще, такі складні моменти нам даються, щоб ми могли пересмислити в черговий раз сенс свого життя і загалом, життя людини... Знайти ті цінності, які не залежать від ситуацій та часу - знайдіть людину духовно багату, яка зможе допомогти Вам перенести центр опори з матеріального на духовне і витримати це та інші випробування...