Эмоциональное опустошение и страх сойти с ума
Здравствуйте!Мне 20 лет.
Не чувствую радости к жизни.Хобби у меня нет,друзей тоже.
Напрягает общение с людьми.
Стал присутствовать страх сойти с ума,мне кажется,что меня кто-то зовет по имени.
Хотя когда я чем-то увлечена,это пропадает.
Постоянно болит голова.Хочу выйти из этого состояния.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Артем Дмитриевич Паршуков
Доброго дня! В першу чергу, потрібно виключити медичний аспект. Ви зверталися до лікаря з цим питанням? І друге. Ви правильно відмітили, що коли чимось зайняті, напруга знижується. Як на мене, Ви емоційно виснажена. На превеликий жаль, у сучасному світі таке трапляється все частіше через інформаційну перенасиченість і соціальну замкненість: спілкування здебільшого віртуальне, відірване від життя. У такому стані, дійсно, дуже важко спілкуватися загалом з ким-небудь, бо на це потрібні сили. Як часто Ви буваєте на природі? Чи займаєтеся Ви якимсь спортом? У Вас є справа, яка Вам подобається? І ще, це також дуже важливо, чи Вам є з ким поділитися своїми почуттями? Ви живете з батьками?