Не можу наважитися на розлучення
Ми разом більше 10 років, одружені майже 3роки, маємо донечку 2,5роки. З самого початку я сумнівалася в стосунках, але думала що все пройде, далі все зміниться на краще. Почала жити з ним скоріше через його маму, а не через те що ми чи він так вирішив. Він психологічно не врівноважена людина, часто зривається на мені, може принизити, робити поламати речі які навколо попадаються під руку, в інший час він дуже добрий і старається загладити провину, але через те що мені боляче коли він себе так веде, я довго його не можу пробачити і він знову нервує. Раніше я пробачала і коли мирилися все повторюється і зараз такий момент що всією своєю поведінкою ( не агресивною) провокую його кинути мене, чи знайти іншу. Я бачу як від цього ми страждаємо обоє, але закінчити це все не вистачає духу. Чому?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Анна Георгиевна Бельдий
Добрый вечер!
Возможно, что стоит разобраться в своих отношениях и обратиться к специалисту. Вы готовы начать свою жизнь без этого человека?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір!
Схоже, що, крім негативних сторін в ваших стосунках, є ще й якась цінність для вас цих стосунків, яку ви боїтеся втратити.
Що зміниться у вашому житті, якщо в ній не буде вашого чоловіка? Що ви тоді будете відчувати?
Дополнение от автора
Доброго вечора! Дякую за відповідь!
Якщо не буде чоловіка в моєму житті, мені стане важче матеріально, прийдеться всі витрати за житло і так далі взяти на себе.
Мені стане морально легше, але не факт, боюсь, що буду відчувати провину і переживати, щоб він не скоїв суїциду (в бажанні якого багато разів зізнавався і погрожував, якщо піду від нього)
Чи готова я жити без нього..?! В цьому і хочу розібратися..
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Він психологічно не врівноважена людина, часто зривається на мені, може принизити, робити поламати речі які навколо попадаються під руку, в інший час він дуже добрий і старається загладити провину, але через те що мені боляче коли він себе так веде, я довго його не можу пробачити і він знову нервує.
Ваша донька є свідком цих конфліктів?
цитата:
Чи готова я жити без нього..?! В цьому і хочу розібратися..
З таким запитом краще звернутися до психотерапевта на консультацію. Це б допомогло вам прояснити мотиви.
цитата:
Чи ваші близькі можу вам допомогти?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А можете сформулювати чого вам не вистачає у відносинах з чоловіком? Яка ваша потреба не задовольняється . Чому сваритесь? З вашого опису нічого не зрозуміло.
Є спільне оточення?
Як ви спілкуєтесь на самоті?
Що один для одного робите? Чуєте один одного?
Є спільні цілі, мрії на майбутнє ?
Вони у вас однакові , чи різні?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
"і погрожував, якщо піду від нього"
Здається, у вас дуже бурхливі взаємини, і, мабуть, чоловік маніпулює вами, викликаючи у вас почуття провини. Але ж в чому саме ви винні? В тому, що хочете від нього піти? Але ж ви вільна людина, маєте право.
"Чи готова я жити без нього..?! В цьому і хочу розібратися.."
Добре, це можна пропрацювати в межах індивідуальної зустрічі.
Дополнение от автора
У відносинах мені не вистачає поваги, розуміння, він не підтримує мої інтереси негативно критикує, наприклад те що я дивлюся в ютубі, чи яке я хочу кіно подивитися, я тепер стараюся, щоб він не чув і не бачив, що я дивлюся і чим цікавлюся, тому що знаю і не хочу слухати цю негативну реакцію.
Ми майже ніколи не ходили на побачення чи в кіно, чи кудись разом, зараз вже такого й бажання немає, але хотілося б. Немає спільних тем для розмови.
Коли хочу якісь обговорити глобальні сімейні питання, у відповідь чую реакцію роздратування і не бажання вирішувати ці проблеми чи питання. Через це і не можемо ставити якісь спільні цілі чи щось планувати, що мені теж хотілося б.
Він довго не може знаходитися поряд і в нормальному настрої.
Спільне оточення - це тільки родичі по святам.
Він надмірно споживає алкоголь, хоть і ходить на роботу, але всеодно це неприємно бачити і відчувати цей перегар.
Він говорить, що його поведінка така, тому що в нього немає сексу кожен день, а мені цього сексу і не хочеться, тільки не розумію чи тільки з ним, чи взагалі.
Розумію те, що нам не разом як пара потрібно йти до психолога, а по одинці розібратися зі своїми внутрішніми конфліктами. Але він цього не розуміє, не вірить, що це допоможе
Не думаю, що близькі зможуть матеріально допомогти, в них своїх проблем вистачає
Дополнение от автора
Так донька бачить його таку поведінку, він ні краплі не соромиться перед нею так себе вести. Я йому говорю, що при ній так себе вести не потрібно, він не чує. А розумію, що це одна із причин для розриву таких стосунків. Не хочу, щоб донька бачила і думала що це нормальне відношення чоловіка
Дополнение от автора
Зараз ми спимо окремо, так як коли дитина тільки народилася, вона спала з нами, вона йому заважала висипатися і він сам перейшов спати на кухню. Мабуть вже рік чи півтора там спить
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Якщо ви вирішите піти, вам буде до кого звернутись за підтримкою. Ваші батьки можуть вам допомогти. Ситуація дійсно не проста якщо є алкоголь (залежність). Тоді лишатись чи іти вам доведеться вирішити від чистого серця, найкращий радник ви сама. І ви праві на 100 % кожен повинен розібратись зі своїми внутрішніми конфліктами.
психолог онлайн
Ситуація у вас склалася складна, співчуваю вам.
Ви найкраще знаєте, який вибір здійснити. Залишитися в сім'ї чи розлучитися, кожне з цих рішень матиме свою ціну.
цитата:
Ви можете спробувати парну терапію, вона допомагає налагодити стосунок. Але парна чи індивідуальна терапія не працюватиме, якщо клієнт не готовий до змін.
психолог онлайн
Анна Георгиевна Бельдий
Ребёнок должен спать отдельно, а родители вместе. Если у Вас есть сложности в понимании, то конечно это может отразиться и на Вашей интимной жизни. Вы говорите, что муж может манипулировать Вами, если поднимается вопрос развода. Бывает так, что часто наши детские проблемы тянутся за нами во взрослую жизнь и переносятся на партнёра
Дополнение от автора
Дякую всім вам за підтримку і допомогу!