Як повернути дівчину?
Зустрічались з дівчиною, все було чудово, але в один момент появився колишній і все пішло по наклоній, розійшлись, ми говорили не один раз але конкретики не було, потім вона сказала що прийняла рішення і має до нього почуття але я для неї важливий і вона хоче бути поруч але як друг, говорили в живу і на деякі мої запитання вона не давала відповіді, спільні друзі кажуть, що в неї таке буває, що вона це ніби спеціально робить, я її люблю і хочу повернути але вже не знаю що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 24
Дополнение от автора
І в даний період в мене тривога, хвилювання, переживання, і якась навіть мала депресія була, всі думки тільки про неї одну, і важко забути і боротись теж

психолог онлайн
добрый день! Сожалею, что вам приходится проходить через такой опыт, к тому же без объяснений и конкретики.. Конечно, я не знаю, какими были ваши отношения, проговаривали ли вы планы на будущее, либо девушка изначально не была настроена так же серьезно как вы. Вы спрашиваете как вернуть её? Но хотите ли вы вернуть её, либо хотите скорее избавиться от тяжелого навязчивого состояния? Это не игра слов, поскольку вопрос "вернуть кого-то" - им может быть уместно было бы задаваться партнеру, который провинился и ощущает ответственность за напряжение в отношениях, а так - отношения они для двоих. Может быть девушка подсознательно боится сближения, либо просто поняла что не хочет отношений сейчас но не может сформулировать это? Вариантов много. Желаю вам поскорее избавиться от неприятного состояния и открыть сердце для хороших впечатлений!
психолог онлайн
Людмила Віталіївна Паламарчук
Добрий вечір.
Ваші дії залежать від результату, який би ви хотіли отримати.
Ви написали, що вона повернулась до бувшого? Чи готові ви витримувати такий нездоровий рівень конкуренції? Адже це може статись знову?
Чи обговорювали ви з нею про свої відносини. Що для кожного з вас відносини, ви ділились? І взагалі, яке почуття переважає, коли хочете її повернути?
Ваше доповнення до написаного. Такий емоційний стан при розриві стосунків є цілком нормальним. В психології розрив відносять до втрат. І проживається нашим організмом і психікою, як втрата.
Але тут є підводний камінь) Фізична дистанція- це не завжди емоційний розрив. Інколи люди вже не пара, але емоційно ще не закінчили стосунки.
А також моя порада, коли не знаєте що робити і є тривого. Зупиніться. Зверніть увагу на свої відчуття. Заземліться. Для цього корисні фізичні вправи і увага до свого тіла. В тривозі часто люди роблять несвідомі, непотрібні, непродумані речі. Дайте собі час. Потурбуйтесь про себе
психолог онлайн
Доброго дня! Дружби між жінкою та чоловіком апріорі не буває. Тому те, що дівчина Вам пропонує, це намагання "всидіти на двох стільцях" одномоментно... По-друге, Вас влаштовує, що Вами керують як маріонеткою? Адже, вона Вами маніпулює, бо відчуває Вашу залежність... Ніхто не знає кому і з ким судилося бути в житті, але якщо Ви хочете, щоб принаймні вона Вас стала поважати, дайте їй твердо зрозуміти, що на других ролях бути Ви не згодні... Але майте на увазі, що вона може вибрати того хлопця... А з часом знову прибігти до Вас... Визначтесь, Ви готові бути тим, об кого перепрошую, "стануть витирати ноги"? Жінки не люблять тих, ким можна керувати... Як на мене Ваша проблема не в самій дівчині, а у Вас! Навчіться бути самодостатнім. Вам потрібно внутрішньо стати незалежним... А для цього потрібні сили... дівчина не може бути точкою опори, як власне і люба інша людина, тому що всі недосконалі, і всі можуть повести себе, м'яко кажучи, некоректно... Вам потрібно навчитися спиратися на себе... І саме для цього існує індивідуальна робота з психологом.
психолог онлайн
цитата:
вона сказала що прийняла рішення і має до нього почуття але я для неї важливий і вона хоче бути поруч але як друг, говорили в живу і на деякі мої запитання вона не давала відповіді
Ваша дівчина вже озвучила свою позицію стосовно того, як вона до Вас наразі ставиться і до якого формату спілкування готова.
Якщо у Вас залишилися питання до неї, Ви можете з нею їх обговорити. Але варто бути готовим до будь-якої відповіді дівчини, навіть якщо це буде відмова у романтичних стосунках.
психолог онлайн
цитата:
вона сказала що прийняла рішення і має до нього почуття але я для неї важливий і вона хоче бути поруч але як друг,
Добрий вечір!
Напевно у дівчини є почуття до колишнього, і вони сильніші ніж до Вас, таке буває. Можливо дівчина так говорить, про друга, щоб не образити, відштовхуючи.
цитата:
я її люблю і хочу повернути але вже не знаю що робити.
Можливо, треба відпустити. Бути вам разом, чи ні, вирішує вона у даному випадку.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ми не можемо впливати на інших людей - стосунок будувати мають бажати обидві сторони. Що думаєте про це?