Що мені робити в даній ситуації?
Доброго дня!
Познайомився з дівчиною в інтернеті, а точніше в Instagram, по фото вона мені дуже сподобалася. В нас зав'язалася переписка, я робив їй компліменти, жартував, писав якісь неординарні повідомлення. І здається зміг її зацікавити, тому що, вона почала відповідати взаємністю, похвалила мою неординарність, просила допомоги в деяких питаннях, в яких я допоміг. Але в один момент я захопився цією перепискою і став трохи нав'язливим, на що вона мені і вказала. Я зробив паузу на декілька днів, щоб скинути трішки обороти. І потім вирішив записати відео-повідомлення, в якому вибачився, розповів трішки про себе і просто, щоб вона побачила, що я за людина. Вона сказала, що це сміливий вчинок, що все нормально і мені немає за що вибачатися.
Проте, мені здається, що не все нормально. Тому, що вона тепер відповідає на мої повідомлення не так цікаво як раніше, а інколи взагалі не відповідає. Хоч я бачу, що вона онлайн і активно поводить себе в мережі. Як мені вчинити в даній ситуації?
Буду вдячний за відповідь)
P.S. Дівчина знаходиться в іншій країні, тому поки що не маю можливості запросити її на зустріч.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте, Славик!
цитата:
Вы думаете, кто-то знает о том, что думает и как проводит время девушка в сети?
Вы же понимаете, что виртуальные отношения - это иллюзия отношений?
цитата:
Дівчина знаходиться в іншій країні, тому поки що не маю можливості запросити її на зустріч.
Тем более девушка находится в другой стране, и в период пандемии, когда возможность встретиться с живым человеком стремится к нулю, что вы хотите от этого знакомства?
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Slavik.
цитата:
Але в один момент я захопився цією перепискою і став трохи нав'язливим, на що вона мені і вказала.
Опишіть, будь ласка, в чому саме проявлялася Ваша "нав'язивість"? В чому саме вона Вам відмовила?
цитата:
Проте, мені здається, що не все нормально.
Ключове слово "здається". Найкраще - перепровірити свою гіпотезу у дівчини.
цитата:
Тому, що вона тепер відповідає на мої повідомлення не так цікаво як раніше, а інколи взагалі не відповідає. Хоч я бачу, що вона онлайн і активно поводить себе в мережі.
А як вона має відповідати, щоб Ви зрозуміли, що вона "зацікавлена"?
цитата:
Як мені вчинити в даній ситуації?
А як Ви б хотіли вчинити у цій ситуації? Яких стосунків Ви б хотіли з цією дівчиною? Що Вас у ній приваблюває?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, вы спрашиваете "Як мені вчинити в даній ситуації?". Могли бы вы конкретизировать, что именно имеете в виду под ситуацией, и какова ваша цель? (Дело в том, что, чтобы принять решение, как действовать, стоит осмыслить, обдудмать, с какой целью действовать, для чего?)
психолог онлайн
Доброго дня!
Що Вас турбує у даній ситуації? І чи намагались Ви поговорити з самою дівчиною про це?
психолог онлайн
цитата:
Як мені вчинити в даній ситуації?
Хто ж краще за Вас знає, як вчинити в цій ситуаціі? Адже відповідь, вочевидь, залежитиме від того, що Ви насправді хочете. З коригуванням на те, що можете.
цитата:
Проте, мені здається, що не все нормально. Тому, що вона тепер відповідає на мої повідомлення не так цікаво як раніше, а інколи взагалі не відповідає. Хоч я бачу, що вона онлайн і активно поводить себе в мережі.
Можете припинити фантазувати. Також перестати перебільшувати значення знайомства в Інтернеті. Можете зайнятись впізнаванням себе - своіх особливостей, що відбиваються на стосунках і настроі. Можете попрацювати з психологом онлайн. Вважаю, що буде корисно.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день.
Ваші припущення- це лише ваші іантазії. Ви самі їх придумуєте, сам з собою аналізуєте і робите висновок. Тобто у вам відносини з уявним партнером. Є лише один спосіб довідатися що вона думає і як собі уявляє- поговорити з нею. Підготуйте список питань, на які вам хочеться отримати відповідь. Далі можна просунутись в напрямку скільки часу кожен з вас потребує проводити у спілкуванні. Теж шляхом діалогу. Кожна людина має свою потребу у спілкуванні, маю на увазі по кількості часу. Можливо у неї вона менша, чисто з її характеру.
Лише маючи хоч якісь прямі відповіді ви зможете щось аналізувати.
психолог онлайн
Славик, добрый день!
цитата:
В нас зав'язалася переписка, я робив їй компліменти, жартував, писав якісь неординарні повідомлення. І здається зміг її зацікавити, тому що, вона почала відповідати взаємністю, похвалила мою неординарність, просила допомоги в деяких питаннях, в яких я допоміг.
Вы говорите, что девушка проявила интерес к Вам, Вы смогли ей помочь, но дальше отношения не смогли развиваться, но Вы бы этого хотели. Возможно, что нужно сделать паузу и дать время девушке. Не всегда те, кто нам нравится может отвечать нам взаимностью и это стоит принять