Хочу поступати на психолога але сумніваюся
Доброго вечора. Вибачте що турбую но я хочу у вас запитатися. Цього року після 2 курсу з медичного я хочу поступити на психолога, але я боюся що можу зробити неправильний вибір. Бо моя подруга сказала що вона поступала і її не сподобалося і було дуже тяжко.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий ранок! Чому Ви хочете поступати на психолога - що важливе для Вас є у цій профессии? Що страшного трапиться, якщо: " можу зробити неправильний вибір"? Змжете пережити? Що втратите, якщо не спробуєте здійснити свої плани і наміри? Це досвід подруги, як він стосується Вас:" моя подруга сказала що вона поступала і її не содобалося і було дуже тяжко"?
психолог онлайн
Оксана Игоревна Истомина
Добрий день, Юлія
Що захоплює вас в роботі психолога? Як думаєте, чим займається психолог?
Чим вам подобається ця робота?
Який варіант вибору маєте? Якщо не психолог, то хто?
Досвід вашої подруги- це конкретно її досвід. З різних причин, наприклад не її захоплення, не її професія, не її нагрузка...
Мій досвід до прикладу, інший) Я вважаю, що це сама найкраща професія в світі) Щодо важкості в інституті- мені було не важко, а дуже цікаво. Я з захопленням дізнавалась щось нове.
Ось ви маєте два досвіди. Дві практично протилежні думки.
Питання в тому, на що орієнтуєтесь ви? Я зачіпилась за фразу « сказала, що було важко». Думаю, що оволодіння будь- якою професією важко. Але якщо це улюблена професія- то інтерес перекриває втому.
Також, навчання в інституті- це лише початковий щабель, це мінімум. До прикладу, якщо ви захочете консультувати людей, то вам потрібно буде вибрати додоткове навчання в якомусь із напрямків. Далі постійні курси і програми для навиків. Я до того, що психолог вчиться постійно.
Дополнение от автора
Мені подобається психологія, я люблю читати книжки на цю тему ( хоча я раніше ненавидела книги ). Я читаю різні статті, дивлюся відео відомих психологів. Мене захоплює те що більшість проблем можна вирішити лиш пішовши до психолога. І недавно на початку семестру у нашому коледжі появився новий предмет - психологія. І він мені так сподобався, я побачила в живу справжнього психолога і в мене загорілося бажання. Завдяки психології в мене підвищилася самооцінка і оцінки покращилися.
Варіанти вибору або психолог або медсестра ( тобто ще 2 роки вчитися у коледжі). Хоча мені подобається ін'єкції і тд. Но я чую що це не моє.
І ще я боюся що не зможу спілкуватися з людьми будучи психологом, адже я інтроверт. Та ще й маю спильчивий характер.
психолог онлайн
цитата:
ХОЧУ ПОСТУПАТИ НА ПСИХОЛОГА АЛЕ СУМНІВАЮСЯ
В 17 лет мы все сомневались за своё будущее, это нормально. Я хочу поддержать Вас, если для вас близко регулярное развитие и самосовершенствование себя, Вам будет очень интересно учиться. Сейчас это очень востребованная профессия.
психолог онлайн
Учеба на психолога долгая, сложная, но интересная.
Не стоит опираться на мнение подруги, ведь то, что тяжело и не интересно ей, может быть очень увлекательно для вас. Как и наоборот.
Возможно стоит попробовать пойти вольным слушателем в какой-то вуз или начать с изучения направлений в психологии, которые вам интересны, и выбрав одно из них, пойти учиться туда. Параллельно со своей учебой. Если ваше - пойдете учиться уже в вуз, если нет, то продолжите свое образование в медицине, а дальше видно будет