Меня беспокоит мое психологическое состояние
В последнее время я очень часто плачу. Меня может вывести из себя любая неудача или проблема. Например недавно была истерика по поводу разбитой кружки. Раньше такого небыло. Постоянно такое чувство будто неудачи происходят только со мной, я ничтожество, руки не из того места и т.д Очень часто появляется чувство тревоги, страха и какое то опустошение.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрый вечер.
После каких событий вы заметили такое поведение, состояние?
Что происходит в вашей жизни?
психолог онлайн
Добрий вечір)
Чи пробували аналізувати, коли саме стались зміни, які потягнули за собою ці стани (тривоги, страху, пустоти)? Що саме відбувалось тоді з вами у житті, які обставини були в цей момент?
Що саме ви маєте на увазі під словами: «ничтожество, руки не из того места» - чому ви так себе оцінюєте, чи вам про це хтось говорить?
психолог онлайн
Якщо у вас виникатиме раптовий стан тривоги, який вам складно пояснити, і з яким складно справлятись — спробуйте спершу усамітнитись (якщо це можливо) і постаратись різко напружити м‘язи (відчути таким чином своє тіло і сфокусуватись на собі) а потім так само різко розслабити, налагодити дихання (повільно але глибоко вдихати через ніс та плавно видихати) і зосередитись на ньому. Якщо ви відчуєте, що контролюєте своє дихання і тіло, то прийде розуміння, що ви контролюєте і себе в цілому і свою тривогу, страхи і тд.
Але для того щоб розібратись в природі тривоги, страху та інших станів, які у вас виникають — потрібно поспілкуватись з вами щодо цього детальніше.
Дополнение от автора
такое состояние появилось после большого объема работы. Пришлось подменять коллегу, работы прибавилось. Сейчас работы стало меньше но состояние осталось
Дополнение от автора
Сейчас не говорят. Но раньше было. Я стала очень бояться критики и больше искать одобрения.
психолог онлайн
Боятися критики — це нормально, тому що страх це захисний механізм, який береже нас від небезпеки. А критика часто так і сприймається, особливо в оточенні інших людей.
• Спробуйте відділяти конструктивну критику від образ і звинувачень вашої особистості. Ніхто не має права вас ображати!
• Іноді критика значимих людей ламає нас і нашу самооцінку. Спробуйте прийняти себе з усіма своїми слабкостями, недосконалостями, тривогами і помилками. Кожна людина по-своєму унікальна та неповторна, і має право відмовитись від прагнення бути завжди і в усьому ідеальною.
🤗 дозвольте собі розбивати чашки і не сварити себе за це, косячити і іноді пропускати слова людей «повз вуха» (як приклад, і так з усім).
Вас ймовірно виснажила велика кількість роботи (це суб‘єктивна характеристика), тобто для вас цього було достатньо щоб емоційно вигоріти. І тепер потрібно достатньо часу для відновлення сил та емоцій (в кожного цей термін свій - все індивідуально).
Дополнение от автора
Я понимаю, что нужно время, но это состояние меня истощает еще больше. Я не могу с ним справиться.
психолог онлайн
цитата:
это состояние меня истощает еще больше. Я не могу с ним справиться.
А что Вам мешает обратиться к психологу лично на психотерапию?
психолог онлайн
Подумайте все ж таки щодо звернення до спеціаліста, оскільки робота з такими станами передбачає розбір особистісних і зовнішніх факторів, які навколо вас. Щось таки тримає вас в цьому стані, те що потрібно проаналізувати і тільки тоді намагатись вам допомогти)
Але це вже чудово: ви поділились тим, що вас хвилює і болить. Це важливо якщо ви дійсно хочете щось змінити))