Як прийняти рішення?
Я не знаю як прийняти рішення. Я стою на роздоріжжі, переді мною дві дороги....одна пряма, стабільна, з постійною роботою і можливим кар'єрним розвитком, інша взагалі не зрозуміла, починати все з початку в абсолютно не вигідних для мене умовах і зовсім не зрозуміло чим все обернеться. З однієї сторони все зрозуміло, для моїх рідних все очевидно, а для мене чомусь все складно. Мізками я за перший варіант, а от душею за другий...Можливо я ношу рожеві окуляри і свято вірю в єдинорогів) Як прийняти рішення і не пожаліти?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вітаю! Важливо розуміти, чи є у вас страховка, якщо ви виберете другий варіант? Які у вас є ризики і які можливі наслідки цього рішення? Потім написата всі можливі переваги і недоліки обох варіантів. Зваживши все, робити вибір.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Какое бы Вы не приняли решение, оно будет правильным. Вы хотите, чтобы это кто-то сделал за Вас? Что мешает Вам попробовать делать то, что Вам нравится? Можно начать этим заниматься параллельно с основной деятельностью и посмотреть Ваше это или нет
психолог онлайн
Аня, дуже мало інформації щоб дати розгорнути відповідь.
Єдине що зрозумвло- у вас багато сумнівів і протиріч.
Для цього треба розібратися в собі.
Своїх бажаннях, страхах.
Рекомендувала б взяти індивідуальну консультацію психолога і вже безпосередньо там детально проговорити те що хвилює.
психолог онлайн
Предположу, что первый путь это выбор по расчету, а второй по душе.
Или ошибаюсь?
Хотелось бы больше понять про то, про какие выборы речь, что у вас сейчас есть, почему этот выбор вообще стоит, нравятся ли вам работы в первом и втором варианте?
Дополнение от автора
Так ви праві, перший шлях вибір з практичної сторони, серед плюсів: фінансова незалежність, стабільність, розвиток (але тут є нюанс, розвиток в сфері, що зовсім мені не подобається) а другий шлях те чим би я хотіла займатися, проте він важчий і для багатьох людей з мого оточення зовсім не зрозумілий...Певно через це у мене виникають сумніви)
Мова йде про роботу звісно, точніше не про саму роботу, а про сферу в якій би хотіла будувати себе.
Думаю я знаю, що робити, просто не можу наважитися...Це кумедно, ми не знаємо що принесе нам завтрашній день, а я вже намагаюся заглянути на 20 років вперед, щоб передбачити наслідки цього вибору)))
психолог онлайн
Пока Вы не попробуете, то Вы не поймете. Есть ли возможность у Вас совмещать основную работу с любимой?
психолог онлайн
Стоит опираться населяя, а не тех, кому кажется как вам жить. Ведь именно вам сталкиваться с последствиями выбора
Выбор профессии, которая вам очень не нравится, наверно не лучший вариант. Ведь вынес один десяток лет будете работать. И на работе мы проводим большую часть жизни. Хочется ли вам ходить на работу через силу, считая часы до ее окончания?
Уверенны ли, что деньги компенсируют это?
Многие люди, которые долгие годы работают там, где им не нравится, рано или поздно либо уходят потому-то уже сил нет терпеть либо впадают в депрессивное состояние
Дополнение от автора
Дуже дякую Вам!)
психолог онлайн
Позвольте себе ошибаться, иначе Вы не поймёте на что способны. Вы всегда можете вернуться к своей обычной работе