Які психологічні причини ,,пустословства‛‛
Доброго дня. Я називаю свого сина ,,пусто словом''-.,,Він тільки багато говорить , та нічого не робить, для того, щоб його мрії здійснились ''.На що слід звернути увагу з точки зору психології, щоб з'ясувати причини такої поведінки? Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
На сам перед зверніть увагу на себе! Наші діти нас копіюють! Скільки б Ви не вчили дитину своїми порадами, вони завжди будуть брати тільки приклад з батьків!
Ви називаєте сина "пустословом" - це, на мій погляд, не правильно.
І саме головне зверніться за одноразовою індивідуальною консультацією, мало що зрозуміло з ваших слів.
психолог онлайн
Доброго дня, ana.
А що Вам дасть відповідь на це запитання? Ваш син вважає, що у нього існують проблеми? Він просив у Вас допомоги у вирішенні цього питання?
цитата:
,Він тільки багато говорить , та нічого не робить, для того, щоб його мрії здійснились ''
Можете, будь ласка, навести конкретні приклади із життя, коли спостерігалася така поведінка?
Насправді, причин може бути безліч (надмірний перфекціонізм і страх почати справу, батьківська установка "Не досягай", відсутність підтримки, не його ціль тощо), однак ми можемо висувати лише гіпотези (адже необхідно безпосередньо розмовляти із Вашим сином), що є неефективно.
консультация психолога
Здравствуйте.
КОГО ваш сын вам напоминает этим своим моментом? (пустословием)
психолог онлайн
Можно конкретнее на примерах объяснить о чем речь?
Какой возраст сына?
Что даст вам информация от психологов?
психолог онлайн
Здравствуйте! Ваш сын много говорит, но ничего не делает, чтобы его мечты сбывались. Вы называете его «пустословом». И спрашиваете: на что следует обратит внимание с точки зрения психологии, чтобы выяснить причины такого поведения, т.е. какие психологические причины «пустословства». Правильно я вас поняла?
Смотрите, чтобы воплощать (т.е. активно участвовать в процессе) мечты в жизнь важно понимать зачем? Должна быть мотивация для того, чтобы что-то делать. А дальше алгоритм следующий: Желание - мечта - цель - задача - шаг.
Если ваш сын говорит, но ничего не делает, тому могут быть разные причины. И вот с этими причинами работают психологи и психотерапевты. Одна из причин, например, - это может быть защитная реакция на состояние эмоционального фона в семье. И тогда, возможно, ответ на вопрос: зачем вы называете своего сына «пустослов»?, - даст вам возможность прояснить причины такого поведения вашего сына с точки зрения психологии.
С уважением, Елена Мороз.