чому я ?
доброго дня, панове. настала мить , все таки я опишу тут що болить дуже довготривалий термін.
мене дуже б'є те , що живу я як в якомусь столітті, але точно не 21
хочу ,зготувати смачне , але не має комунікації. хочу одним махом організувати велике прання , але роблю це в ручну , хочу нормально помитись але.. коли на вулиці стикаюсь з безхатьками , зі сторони для них , ' у неї все ок ' а насправді мені не менш болісно .перед державою в боргах, сума яку не можу висловити через велику кількість цифр.
працевлаштована , зарплата менше мінімальної. з таким прожитковим мінімум , я не в стані забезпечити своє цільове призначення, а заборгованість зростає , і зростає мій душевний груз.
особисте життя не влаштоване. одним словом я не можу , мені тяжко , і боляче . про все вищесказане ніхто з мого оточення навіть не здогадується , тому що я завжди тримаю себе на позитиві і не скиглю. єдине джерело, де дала слабинку ваш сайт.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день. Добре шо найшли сили написати на сайт, давайте спробуємо трохи розібратись. Опишіть яку трансляцію себе показуєте оточуючим людям ?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
що живу я як в якомусь столітті, але точно не 21
Такое ощущение, что на Вас все сразу навалилось и Вам сложно с этим разобраться. Вы думаете, что только у Вас проблемы, а у остальных все в порядке? Какую помощь Вы хотите получить здесь на сайте? Думали ли Вы обратиться к специалисту, чтобы разобраться в этом?
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю, що Ви опинились у такій складній ситуації.
цитата:
про все вищесказане ніхто з мого оточення навіть не здогадується , тому що я завжди тримаю себе на позитиві і не скиглю. єдине джерело, де дала слабинку ваш сайт.
Добре, що Ви нарешті поділились своєю проблемою на цьому сайті. Ви маєте право на негативні емоції, тому що вони - така сама частина нашого життя, як і позитивні. Чи є у Вас близькі люди, яким Ви могли б повідомити про те, що у Вас є проблеми, і звернутися по допомогу?
Рекомендую Вам розглянути можливість особистого звернення до психолога-психотерапевта у майбутньому. Існують також варіанти безкоштовної психологічної допомоги (кризові центри, гаряча лінія телефону довіри, тощо), які можна розглянути на даний момент.
Дополнение от автора
доброї ночі
зазвичай , я тримаю марку і якщо стану з кимось ділитись про наболіле , а такі випадки були ( щоправда була затронута інша історія) мені вслід скажуть : " що , не може бути ?" , або щось подібне.
А можливо - це сильно коли ти виглядаєш як людина яку не не шкода ? не знаю.
повністю всі карти відкриваються " поза кадром " тобто дома , в силу напруженого емоційного стану може бути все : зриви , нервозність , відчуття несправедливості.
психолог онлайн
Доброе утро. Ситуация деликатная. В данной ситуации, может стоит выбрать себе безопасного специалиста? Возможно это связанно с такой эмоцией, она называется стыд. Это чувство может отравлять жизнь, но не все потерянно. Если заручиться поддержкой, запастись смелостью то можно этого монстра приручить. И возможно жизнь заиграет другими красками. Если не готовы к работе с психологом, есть автор Бренне Браун у неё есть отличная книга «все из-за меня ( но это не так). Правда о перфекционизме, несовершенстве и силе уязвимости» попробуйте начать с неё.
психолог онлайн
Дополнение от автора
цілком ймовірно що так і є.
моє життя як в тому фільмі , де по сценарію життя акторки на публіці наповнене світлом софітів , вона досконало грає щоб жоден жест на обличчі не видав що щось не так, і паралельно в голові проходять відголоски , те що за кадром .
дякую вам за рекомендацію літератури, а поки на даний момент за читанням : Стефани Шталь