Чоловік проміняв сім’ю на нове авто.
Разом 8 років.
Пів року, як плануємо дітей, ходимо по лікарям.
Розумію, що можуть бути складності з зачаттям, під час вагітності, при пологах- через вік і стан здоров’я.
8 років прожили в своє задоволення, відпочинки, море, Буковель, айфони передостанньої моделі, змінили 6 авто за 8 років!!!!
Відкладених грошей не маємо.
Я неодноразово піднімала питання спільного сімейного бюджету, але чоловік не погоджувався.
Причин багато.
Заробляти достатньо став останній рік.
Попередні роки мав проблемні місця роботи:
то мала зп, то відсутність кар’єрного росту, то борг в 60000 грн. замість зп.
Я заробляю трохи більше.
З плануванням дитини, виникло бажання відкладати кошти, бо на дітей потрібні значні фінанси.
Чоловік знову проти.
Бере борг в 2000$ для придбання іншого авто-вже СЬОМОГО за 8 років спільного життя.
І на мої пояснення щодо необхідності формування фінансової подушки, реагує агресивно, каже, щоб на дитину відкладала з своєї зп.
Я то відкладу!
Але в мене виникає питання- навіщо тоді мені чоловік?
Вже 2 рази говорив про розлучення!
В мене страх!
Повне нерозуміння такої легковажної поведінки.
Не відчувається піклування про сім’ю зі сторони чоловіка.
Страх втратити роботу, бо не маю впевненість в завтрашньому дні, не має віри, що чоловік забезпечить всім необхідним і мене і дитину.
Страх народжувати, бо не почуваю себе ЗА мужем.
Щодо розлучення відношення неоднозначне.
З одної сторони люблю його,
з іншої хочу піклування і серйозного ставлення до народження дитини з його сторони.
Розумію, що треба приймати рішення, доки не зачали дитину, бо не дуже хочеться бути матір’ю одиночкою.
Про спільний візит до психолога говорили неодноразово...
Не пішли, в мабуть вже запізно.
Буду вдячна будь якій пораді.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
У чоловіка вочевидь спостерігається вкрай егоцентрична поведінка, коли власні інтереси переважають спільні та піклування про дружину.
Що очікуєте в подальшому? Які зміни можуть відбутися? Тільки якщо поглянути на ситуацію реалістично.
психолог онлайн
Татьяна Патлачук
Марина Федорова (Листопадська)
Прочитала про вашу сімейну ситуацію, вона складна. Чудово Вас розумію, важко прийняти рішення народити дитину, коли немає відчуття захищеності та впевненості від чоловіка. Психологи Вам поради не дадуть, Вам самій потрібно буде прийняти рішення. Але від усього серця рекомендую не « рубати з плеча». Походіть особисто сама на консультації, розберіться зі своїми почуттями, а потім приймайте рішення.
Дополнение от автора
Що очікуєте в подальшому? Які зміни можуть відбутися?
---
Рідні, очікують, що він змінить своє ставлення до сім’ї після народження дитини...
Я ж не бажаю експериментувати зі своїм життям.
І мені здається то логічно.
Дополнение от автора
Але від усього серця рекомендую не «рубати з плеча».
Походіть особисто сама на консультації, розберіться зі своїми почуттями, а потім приймайте рішення.
---
Дякую, за пораду.
З почуттями розібралася, люблю його.
Але дитину хочу виховувати з повагою до батька- голови сім’ї.
А мій чоловік на жаль не веде себе в даний момент, так, щоб я ним пишалася.
психолог онлайн
Є така чудова техніка самодопомоги, щоб краще розібратися з ситуацією, розглянути її зі всіх сторін, називається квадрат декарта.
психолог онлайн
Лілія Козак
Доброго дня!
Попрацюйте із собою.
Часто, коли хтось один починає працювати із собою, то інша людина змінюється.
Попрацюйте на консультаціях із психологом.
Дополнение от автора
Попрацюйте із собою.
---
Дякую, за рекомендацію.
За 8 років пробувала безліч варіантів взаємовідносин з чоловіком.
Модель Мамка-синок йому підходить найбільше, адже чоловік не проявляє ініціатив в розвитку відносин.
Ні романтики, ні проявів піклування про сім’ю.
А я як жінка, вже втомилася просити, вмовляти, пояснювати, давати пенька.
психолог онлайн
"Попрацюйте із собою. --- Дякую, за рекомендацію. За 8 років пробувала безліч варіантів взаємовідносин з чоловіком" - це не про себе, це про наміри та спроби змінити чоловіка.
Прогляньте трезво та відділити мрії від фактів
психолог онлайн
Добрий день
Коли люди створюють сім’ю, дуже важливо сформувати відносини в парі. На цій стадії проговорюються всі вподобання, плани, правила. Так закладається основа чоловічо- жіночої підсистеми сімї. Далі піде батьківська.
Про ваше бажання стати мамою зрозуміло. Чи хоче бути батьком ваш чоловік? Звідки ви про це знаєте? Чи обговорюєте ви відкрито все, що хвилює кожного? Чи задовільняє вас відношення чоловіка в іншому, окрім питання фінансів?
Те, що ви написали, що до психолога він не хоче іти. Це не причина, щоб не піти вам. Зміна одного члена системи, розхитує гомеостаз системи. Також варто розібратися спочатку зі своїми бажаннями. Тоді вже приймати будь- яке рішення стає легше.
психолог онлайн
Працювати з психологом, над собою спочатку.
Стратегії вмовляти, давати пенька... і т.п. не працюють.
Спочатку треба розбиратись не в чоловікові.