Не ясність в стосунках
Дуже люблю свого хлопця, але недавно розійшлися , через віру , він взагалі не вірить у віри, а я православна , не знаю чи вірно все зробила , просто подумала що в майбутньому буде дуже важко , через це будуть постійно сварки , разом ми були 4 роки , колись він був п’ятидесятник , і як жити з думкою про нього і розуміти що в нас нічого не вийде не знаю )
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте! Вы были в отношениях с парнем 4 года. Недавно вы расстались из-за мировоззренческих не совпадений: вы верите в Бога и принадлежите к православному направлению христианства, а ваш парень вообще не верит. Но когда-то он принадлежал к протестанскому направлению христианства - пятидесятники. Добро. Я вас правильно поняла?
Смотрите, вы описали свою ситуацию под вопросом: «НЕ ЯСНІСТЬ В СТОСУНКАХ». Скажите, чего вы хотите для себя в своей жизни? Какую помощь от психологов вы хотите получить? Задайте вопрос, пожалуйста.
С уважением, Елена Мороз
консультация психолога
Доброго дня!
Співчуваю вам із приводу завершення стосунків із вашим хлопцем.
Наскільки я розумію, для вас дуже важливо, щоб ваші цінності та цінності вашого хлопця співпадали (я маю на увазі віру). Якщо так, то дійсно, в майбутньому вам може бути важко, якщо ваш хлопець не має віри. В такому випадку, мені здається, один із варіантів - це завершити стосунки, відгорювати, і в майбутньому будувати стосунки з людиною, у якої цінності співпадають з вашими.
Ви пишете, що були разом 4 роки, але не пишете, як ви їх провели - чи були у вас на протязі цих років сварки через віру, і хто був їх ініціатором?
І хочу звернути увагу на такий момент - навіть якщо ви зустрінете людину із такими цінностями, як у вас - ця людина може з часом змінитися. І ви теж можете змінитися, і ваші цінності можуть рости і змінюватися разом із вами. І це такий собі виклик - наскільки велика ваша власна терпимість до людей з іншими цінностями, та де проходить її межа? Таке дуже велике питання для осмислення.
психолог онлайн
Добрий день
Ви написали
цитата:
він взагалі не вірить у віри,
а раніше був пятидесятником.
Можливо, він справді не вірить у віри? А вірить у Бога?
Дополнение от автора
Ми часто піднімали тему на рахунок віри , але він казав що можна жити і без моїх принципів, інколи питав, а чому ми в церкві так робимо , а нашо , то ж смішно)
Ну і через це ще більше сварилися.
Стосунки нас влаштовували підтримували один одного у всьому все ніби було добре, але ж в майбутньому треба якось жити, в Бога вірить , але не вірить що віри наші правильні)
консультация психолога
Ваш хлопець має право вірити в Бога, і одночасно піддавати сумніву та критично ставитися до певних церковних традицій та ритуалів, які все ж, на мою думку, створені людьми.
Те, що ви підтримували один одного у стосунках - звучить дуже тепло)
Але, на мою думку, підтримувати і думати однаково - це різні речі. Можете ви, наприклад, визнати за своїм хлопцем право мати власні погляди, а собі залишити право на свої погляди, і поважати цю відмінність між вами? Поважати - це розуміти, що ваші погляди відмінні, і визнавати право одне одного на інший, ніж у вас, погляд на життя, віру, без намагання переробити чи примусити думати так, як ви.
консультация психолога
Прислухайтеся до себе.
Якщо ви можете визнати і поважати право себе і свого хлопця мати різні погляди, то чому б і не продовжувати ваші стосунки, тим більше, що ви маєте до нього почуття.
Але якщо зараз, у цей період життя вам важко це зробити, і вам усе ж краще, коли ваші погляди і вашого хлопця максимально співпадають - то визнайте саме цей факт, що для вас важливо саме так. І якщо так - то не варто примушувати себе залишаться у стосунках, в яких вам не комфортно.
психолог онлайн
Ви пишите, що треба жити якось в майбутньому. Тут, думаю слід орієнтуватись на саму форму реакції на важливі цінності. До прикладу, чи поважає ваш хлопець віру, як щось важливе для вас. Чи не висміює? Не переконує що це дурниці? Як відчуваєте?
А також питання різності. Ми різні, але ми маємо повагу до нашої різності.
Орієнтуйтеся на свої відчуття. Якщо це ваша важлива цінність, то варто будувати стосунки з віруючим чоловіком. І нема правильно- неправильно) Ваше життя- ваші правила.
Дополнение от автора
Скажу по простому я з селища де всі один одного знають , де є одна віра , одна церква, мене так навчили і мені подобається мій ритм життя. Він з містечка, де є декілька вір, частіше він залишався в мене вдома , і мені інколи просто не зручно було перед батьками що він не підтримує наші традиції , і морально давлять на мене , тобто виходить нам потрібно виїхати в інше місто і жити своїм життям і любити один одного, але одружимося і здається мені , що будемо часто з ним на рахунок цього сваритися , хоча він мені говорить він нічого проти немає моєї віри , я як ходила так і буду ходити в свою церкву , тільки не тянути з собою його , бо він стане просто лицеміром )
Дополнение от автора
А нарахунок цього, чи поважає він мою віру і чи не висміює її, ніби говорить що поважає мій вибір , але не вважає, що моя віра правильна , інколи жартує що нашо в нас там роблять це , це ж смішно , а що це означає , що ви так робите і так дальше в цьому плані
Дополнение от автора