Я заплуталасьо
Я почала зустрічатися з хлопцем і лише через місяць зрозуміла ,шо ми не підходим один одному, він говорить що любить мене і я говорила це у відповідь,але зараз я розумію,шо це не правда.Він не підходить мені в тому плані , шо він ше не зрілий, хоча ми одного віку.Я йому показала життя яким я живу, тусовки цікаві і творчі зібрання, йому сподобалось, але він це все прийняв занадто серйозно і зараз говорить лише про це,планує купляти наркотики(хоча раніше не вживав) і зараз дуже часто про це говорить і просить шоб я з ним пробувала це все.Проблема в тому шо я в тусовці але проти наруотиків,говорю про це,повторюю,а він так ніби забуває, і постійно говорить про це,наші розмови обмежуються тим,шо він хоче поробувати і де купити.Мені в свою чергу хочеться говорити про мистецтво,читати вірші, і літературу, а він цим не захоплюється взагалі, я б сказала шо він поверхневий.Те шо я зараз до нього відчуваю це відповідальність як за сина, бо не хочу шоб він зторчався,через те шо я привела його в таке середовище.Відчуваю свою провину в цьому а ще відчуття ніби «мій маленький Дениска, мушу за нього подбати»Мені хочеться відчувати стіну і турботу, а він до цього не здатний і не навчений.Я не винувачу його, і приймаю але не можу це прийняти, і міняти я не збираюся його, оскільки моя модель хлопця не відповідає йому і його природі,з цим нічого не зробиш,це я зараз лиш побачила.Я орендую квартиру,він сидить в мене,лежить і знімає тік ток, я розумію,шо він юний і лише вчиться як і я, і не має грошей, але хотілося б шоб він допомагав мені з орендою як справжній чоловік, але він цього не робить, хоча в важкі хвилини він зімною.Коли має гроші купляє їжу.Не знаю як поступити, він мені не підходить але різких і точних причин розходитись немає.Шей в моєму житті цього тижня, взагалі різко появився хлопець,який мене добиваєть,поведінкою він як справжній мущина, говорить чітко і впевнено і в свої 19 заробив на квартиру, добився значних успіхів в житті і характером чіткий і понятний.Зараз в мене відчуття дисонансу, бо мій хлопець приносить мені емоційну виснаженість розмовами про наркотики, і тусовки вічні,а з тим я не готова починати якісь стосунки,навіть якшо просто дружні, бо в ментальному плані я з Денисом, він мені як син за якого я відчуваю відповідальність,я так не можу!!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Юлія, добрий ранок! Співчуваю Вам. Що Ви знаєте про співзалежні стосунки - на цьому сайті я опубліковала дві статті на цю тему - почитайте!
психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия.
Кажется, что сейчас единственное что вас удерживает рядом с Денисом это чувство вины, что вы привели его в компанию, где употребляют наркотики. Вы воспринимаете его очень слабым, лишенным собственной воли принимать решения.
Вы не думали над тем, чтобы пробовать выстраивать границы и выдвигать к Денису условия как взрослому человеку? Например, касательно аренды квартиры и общего бюджета на бытовые расходы.
консультация психолога
Доброго дня!
цитата:
Я почала зустрічатися з хлопцем і лише через місяць зрозуміла ,шо ми не підходим один одному.
На протязі відносин таке розуміння може прийти, є речі і уподобання в яких буде схожість, також можуть бути і ці речі де абсолютно будуть різними і неприйнятними.
Звернула свою увагу на:
цитата:
Я йому показала життя яким я живу, тусовки цікаві і творчі зібрання, йому сподобалось, але він це все прийняв занадто серйозно і зараз говорить лише про це,планує купляти наркотики(хоча раніше не вживав) і зараз дуже часто про це говорить і просить шоб я з ним пробувала це все.
Розділяю і розумію ваше хвилювання. Водночас, особисто більше хочеться побачити спільне життя та спільні уподобання.
Про те, що є неприйнятним, варто говорити одразу.
цитата:
Не знаю як поступити, він мені не підходить але різких і точних причин розходитись немає.
Можливо кращим варіантом буде, знайти точки дотику, прислухатися один до одного, підняти важливі питання. Бажано також прислухатися і до себе, звертаючи увагу на те, що найважливіше і потрібне.