Як припинити вплив чужих людей на свою дитину?
Підліток іде під чужий вплив людей незалежно яка компанія. Може піти за продуктами , а очутися з іншими людьми в іншому місці. Ми обговорювали цю проблему з сином без криків, але ситуація не змінилась, не учиться, постійно обманює всих незалежно хто б не був, краде гроші дома, хоча здібності має до навчання закінчує 9 клас не знаю , що робити з такою поведінкою та відношенням, бачу те що вчиться далі не буде, потрібно після 9 класу десь вступати, але на кого незнаю з таким відношенням до всього, боюся , що коли його відпустю у більше місто він може десь вляпаться, чоловічого авторетету немає у родині, виховую лише одна. Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Добрий день
Підлітковий вік справді непростий для всієї сімї, так і для самого підлітка. Він теж вирішує важливі задачі. Однією з них у підлітковій кризі- є бути членом групи. Бути серед людей з подібними цінностями і бути собою.
Скажіть, чи знаєте ким хоче стати підліток? Які в нього вподобання? До чого має інтерес?
Чи є між вами довірливі розмови?
Дополнение от автора
Дякую , що відповіли. Він не визначився, ситуація така коли спілкується з компанією де працють медики хоче медичне, коли спілкується з агрономами хоче арономом анологічно з прорамуванням. Стосунки не дуже довірливі, але він розуміє де він прав був у ситуації де ні принаймі так говоре. По мізках дивлюся малий йти після 9 класу учитися, але у школі йому не цікаво хоча і сама бачу , говоре хотів би працювати, раніше уже поза школою підробляв мав свої кошти іще рису має , що швидко пристосовується до будь-якої ситуації спілкується з різними віковими категоріями.
психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Добрий день. Можливо краще зводити вашого сина до психолога?
Давати вам заочно рекомендації щодо поведінки підлітка, не розуміючи нічого про його історію і спосіб життя - це більше про фантазії і припущення психологів.
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
Може піти за продуктами , а очутися з іншими людьми в іншому місці.
Как часто такое случается?
Дополнение от автора
Добрий ранок! Десь приклизно 1 рік, але щоб прийти і не ночувати дома це останній тиждень , хоча розуміє і говоре , що вчинив не добре принаймі мені здавалося, що він розуміє, ( говорю, обговорюєм не кричу) і повторяє те саме обманює та затримується надовго.
психолог онлайн
Добрий ранок
цитата:
боюся , що коли його відпустю у більше місто він може десь вляпаться,
Буди вже такі ситуації? Чи це ваші страхи ?
психолог онлайн
цитата:
Десь приклизно 1 рік, але щоб прийти і не ночувати дома це останній тиждень , хоча розуміє і говоре , що вчинив не добре
Все не так просто, як здається. Як він пояснює, чому він так зробив? Тобто мене цікавить саме оцей факт:
цитата:
Як це відбувається? Чи свідомо він змінює план?
Тут важливо не те, щоб він погодився з Вами та признав, що це не добре, а те, щоб він розказав як це сталося, заради чого він пішов не в магазин,а з іншими людьми, що йому там цікаво, або хто, що він там отримує?
Скільки років сину?
психолог онлайн
поведение вашего сына может означать признаки социопатии, требуется помощь специалиста!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Підліток іде під чужий вплив людей незалежно яка компанія. Може піти за продуктами , а очутися з іншими людьми в іншому місці. Ми обговорювали цю проблему з сином без криків, але ситуація не змінилась, не учиться, постійно обманює всих незалежно хто б не був, краде гроші дома, хоча здібності має до навчання закінчує 9 клас не знаю
Скажите, а сколько лет ребенку? Если я правильно поняла, то он находится в подростковом возрасте и делает первые попытки отделения? Как часто он может это делать? Вы говорите, что отца нет, а где он? Если ребенок ворует деньги, то он может чувствовать, что таким образом что-то компенсирует, чего не хватает в отношениях.