Что не так с этим миром?
Здравствуйте меня зовут Анастасия и мне 11 лет моим родителям обсолютно все равно на меня если я пошла погулять прихожу и слышу только *та ты тупая какая-то или что?тебе надо только об учебе думать*мне не комфортно в этом мире мне стыдно выйти на улицу...
Я очень хочу пообщаться с психологом
Вопрос от: ; Возраст: 11

психолог онлайн
Анна Автондилова
Добрый вечер. Я понимаю и поддерживаю ваше желание пообщаться с психологом. Но вы несовершеннолетняя, вас к психологу должны привести родители.
Может у вас есть возможность пообщаться со школьным психологом? Или есть взрослые - бабушки, сестры, тёти, крестные, которые могут разделить ваши переживания?
психолог онлайн
Здравствуйте, Анастасия.
Есть кто-нибудь из взрослых в вашем окружении, кто может вас поддержать, с кем можете поделиться своими чувствами, переживаниями?
психолог онлайн
Доброго дня, у такому віці зазвичай багато складностей і часом, дійсно важко і здається, що ніхто не розуміє. Буває, що у батьків не було хорошого дитинства чи розуміння, тож вони не можуть дати його своїм дітям. Намір говорити з психологом доречний у такому випадку. Спробуйте звернутись до шкільного психолога, соціального психолога, розмовляйте з людьми, які можуть давати підтримку. Не залишайтесь на самоті.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дуже Вам співчуваю. Ви маєте право сумувати і гніватися на батьків, адже вони обезцінюють Вас. Ви казали їм, що коли вони говорять Вам, що Ви "тупа", Вам це неприємно і боляче? Безумовно, Ви маєте право на відпочинок із друзями - це одна із базових потреб, водночас, припускаю, що Ваші батьки хвилюються за Ваше майбутнє (+ якісь їхні внутрішньоособистісні конфлікти), але не вміють правильно сформулювати своє повідомлення через надмірну емоційну включеність (це ніяк не виправдовує їхню поведінку).
Підтримую Вас і колег в ідеї щодо індивідуального звернення до шкільного чи приватного психолога, адже, таким чином, Ви не лише отримаєте підтримку спеціаліста, але і можливо опосередковано вплините на поведінку Ваших батьків.