Моя спеціальність більше не цікава мені
Сфер в якій я працюю мені стала дуже скучна, кожного дня однотипна робота... В мене таке відчуття що я живу тільки два дні в тиждень, а інші п'ять настільки однотипні, що я не пам'ятаю в п'ятницю чим я займався в понеділок, всі дні як один і 'нічого'.
Коли я тільки вивчався в університеті, я був неймовірно мотивований, мені було цікавіше вчитися чим зустрічатися з друзями, тому я більшість часу проводив в університетських лабораторіях. Я знав всіх сторожів, тому що я не рідко був останньою людиною яку просили покинути лабораторію...
В мене появилося питання: Якщо моя спеціальність мені більше не цікава протягом вже довгого часу, мені потрібно її змінити ? Напишіть свої думки, будь-ласка.
І якщо можна: як ви відноситеся до своєї спеціальності (психолога) ? Вам дійсно цікаво цим займатися, чи це для вас теж стало однотипною рутинною справою ?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
добрый вечер. какая сфера, заинтриговали, расскажите.как давно так стало? на каком фоне? какие события происходили тогда?
Дополнение от автора
Сфера математики та фізики ("кафедра математичної фізики"), працював над стабілізацією маятникових систем, а також досліджував процеси детермінованого хаосу, ну і багато різних тем в яких я менш досвідчений... ::biggrin::
психолог онлайн
Добрый вечер, Андрей!
Есть ли что-то новое, что могло бы быть Вам интересно и связано с Вашей профессией?
Возможно Вы переживаете разочарование?
консультация психолога
Мария Валериевна Радченко
Доброго вечора, Андрію!
Якщо робота не подобається, потрібно її змінити? Чи залишатись на ній? Запитання таке, ніби психологи тут - мірили якогось справжнього глибокого і правильного знання)
Що значить потрібно? А чого Ви хочете?
Є багато нюансів. Наприклад, бувають кризові періоди в кар'єрі, проф. вигоряння, депресія - і це може бути дуже тяжко але ще не означає, що проблема в роботі. Це значить, що щось на цій роботі відбувається не так. Не кажу, що це Ваш випадок, не знаю. Але такі варіанти існують. Тоді можна пороздумувати над питаннями: а як я працюю? Коли і чому я відчув, що мені тут не ок? А що мотивувало та надихало раніше? Чи є щось в цій роботі, щоб могло бути для мене новим?
А може й справді Ваша робота стала чимось не Вашим) Ви написали, що "...це зовсім не те, що я хотів робити?". А що Ви хотіли робити? Чому звернули в інший бік? І як обставини зараз, чи є щось інше, що Вам було б цікаве замість цієї роботи? Як Ви можете спробувати це, перевірити? Не кидаючись відразу з головою в нову галузь)
Часом корисне запитання: якби у Вас були всі ресурси, гроші та можливості. І вам не треба було б думати про заробіток, про інші проблеми, про що скажуть люди. Чим Ви би займались?) Багато хто каже, що валявся б на пляжі. Але насправді це швидко набридає. В яку б діяльність тоді б обрали?
Подумайте над цими питаннями.
Щодо мене: Це моя не перша професія)) теж був період пошуків, власної терапії. Сьогодні я люблю свою роботу, щиро і всім серцем. Це не відміняє того, що в цій галузі часом дуже складно. Але я знаю чому обрав її) І насправді не всім так повезло віднайти СВОЄ, хай навіть з другого разу.
Бажаю Вам успіху та гарних рішень)
психолог онлайн
Добрий вечір
цитата:
В мене появилося питання: Якщо моя спеціальність мені більше не цікава протягом вже довгого часу, мені потрібно її змінити ?
Щоб відповісти на це ваше запитання, я думаю, що з бухти- барахти взагалі не варто приймати кардинальних рішень. І напишу чому я так думаю, відповівши на наступне ваше питання)
цитата:
Коли подобається те, що робиш, є періоди коли буквально гориш роботою і заповнюєш нею весь час.
Але наше життя, щоб було різноманітним і наповненим проходить у шести зонах( я залишу посилання на цей матеріал, при бажанні ви себе протестуєте)
Так от, якщо людина починає приділяти більшу частину часу лише навчанню чи роботі, от як у вас я бачу, наступає вигорання, чи профдеформація- називають по різному.
Це моє припущення. Можливо, що у вас так?
Щодо того, як у мене. Психотерапія- це не перша моя професія. Я прийшла сюди в дорослому віці і свідомо. Вважаю, що це найкраща професія в світі)) І так, якщо не зберігаю баланс відпочинок, спорт, різні тілесні практики, то теж мені зле.
В своїй практиці зустрічаю клієнтів, які міняли поофесії не один раз. Більшість з них так робили.
психолог онлайн
Доброго вечора, Андрію.
цитата:
Якщо моя спеціальність мені більше не цікава протягом вже довгого часу, мені потрібно її змінити ? Напишіть свої думки, будь-ласка.
Орієнтуйтесь на власні думки та почуття з цього приводу. Ніхто, краще за Вас самих, не знає, який шлях обрати і чим займатися. Можете подумати: що буде, якщо зміните спеціальність, якщо не зміните, і якщо будете суміщати стару спеціальність з новою? Як це вплине на Ваше життя?
цитата:
І якщо можна: як ви відноситеся до своєї спеціальності (психолога) ? Вам дійсно цікаво цим займатися, чи це для вас теж стало однотипною рутинною справою?
Я знаходжуся на початку свого професійного шляху. Це моя перша, усвідомлено обрана спеціальність, і наразі мені цікаво займатися консультуванням.
Але бувають й інші варіанти професійного становлення психологів, як у будь-якій професії.
консультация психолога
Доброго дня!
Я не можу однозначно сказати, що вам треба зробити із вашою спеціальністю)
Але я бачу, що під час навчання у вас було багато мотивації. А зараз її немає. Ви пишете, фізика цікава, але це зовсім не те, що ви хотіли робити. Тоді у мене питання - а що саме ви хотіли робити? Певно, ви мали якісь уявлення, мрії з приводу того, як саме будете реалізовуватись у професії? І чи можливо цього досягти у іншому місці, а не там, де ви зараз працюєте?
Ви пишете, що все, що ви досліджували - вже давно дослідили, і ваші дослідження не потрібні. Я правильно розумію, що для вас важливо, щоб ваша робота мала якесь прикладне значення? Якщо так, то як саме ви можете цього досягти у вашій професії?
Чи не розглядали ви варіанти продовжити брати участь у дослідженнях за кордоном? Я маю на увазі, продовжити там навчання у магістратурі/аспірантурі.
Мені здається, важливо з'ясувати, чи вам більше не подобається ваша сфера діяльності взагалі, чи це пов'язано із способом вашої реалізації, і чи можна діяти якось по-іншому.
Що стосується мене і психології, то психологія є моєю першою спеціальністю. Я мала багато інтересу до психології ще з раннього підліткового віку. Під час навчання в університеті я отримала багато теоретичного знання, і дуже-дуже мало практичного (а про такі речі, як терапія чи супервізія для психолога - взагалі ніхто не казав::smile::