Цікава Ваша думка.
Доброго дня. Хлопець любить мене і я бачу, як він отримує задоволення просто при дотику до мене чи поцілунку, завжди дуже радий мене бачити. А для мене це вже ніби звичайна річ, від якої радісно але без "метеликів" в животі. Так само, він не має ьажання спіокувати чи знайомити з новими людьми(аргумент "мені ніхто не потрібен окрім тебе") а ось мені завжли цікаво поспілкувати і знайти нові знайомства. Мені полоьається проводити з ним час але і на одинці побути чи зкстрітися з друзями я теж люблю. Хоча він проти нічого немає але цього не розумію. Хочу дізнатися чи нормаььно це і що не так? Чому так? Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Мария Михлина
Вы чувствуете свои чувства, он свои. В этом нет ничего необычного. У каждого человека свои потребности. Если и Вам и ему хорошо вместе, значит все в порядке. Что Вас волнует в этой ситуации?
Дополнение от автора
Читаю чи слухаю, що пишуть люди і розумію, що у мене все по іншому. Всі розказують про нереальну тягу до своєї половинки і що не можливо і дня прожити не побачившись. А у мене якось все по-іншому. Нас все влаштовує, але у мене чомусь виникло таке хвилювання. Думаю Ви праві, у кожного свої почуття.
психолог онлайн
Мария Михлина
цитата:
Всі розказують про нереальну тягу до своєї половинки і що не можливо і дня прожити не побачившись. А у мене якось все по-іншому.
Похоже Вы самодостаточная личность, не склонная к идеализации чувств. Вы умеете наслаждаться и отношениями и жизнью вокруг. Многие воспринимают то, что с детства видят в романтических фильмах, за эталон и ищут именно этого. Очаровываются, потом разочаровываюся, когда реальность не совпадает с ожиданиями.
В общем, Вы не занимаетесь усложнениями своей жизни, и это точно сказывается на внутреннем равновесии.
психолог онлайн
Ксения Шалимова
цитата:
Читаю чи слухаю, що пишуть люди і розумію, що у мене все по іншому. Всі розказують про нереальну тягу до своєї половинки і що не можливо і дня прожити не побачившись.
Добрый день!
Нет понятия абсолютной нормы. Стадия влюблённости может вызывать "нереальную тягу" и некую зацикленность на партнере, но как правило она заканчивается и наступает (или не наступает) следующий этап, где вам хорошо вместе и есть другие интересы.