Я дуже часто плачу
Доброго дня в мене таке проблема що мені 20 а я як засмучуюсь починаю плакати воно мені заважає в житті і занадто часто плачу. А ще коли мене щось турбує я дуже сильно нервуюсь і тоді мене починає торбувати моє здоров'я мені тоді нічого не хочеться і замикаюся в собі і багато чого не розумію
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня, nik3ec.
цитата:
20 а я як засмучуюсь починаю плакати
Цілком нормальна реакція на сум. Хто Вам казав, що плакати, коли Вам сумно - це не нормально?
цитата:
воно мені заважає в житті і занадто часто плачу.
Можете описати, як саме це Вам заважає? Що зараз відбувається у Вашому житті, через що Ви сумуєте? Коли Ви помітили у собі таку зміну Вашої поведінки і що цьому передувало (можливо якісь стресові події чи кардинальні зміни)?
цитата:
і тоді мене починає торбувати моє здоров'я
Як саме воно Вас турбує?
цитата:
щось турбує я дуже сильно нервуюсь
Що зараз Вам турбує?
цитата:
нічого не хочеться і замикаюся в собі і багато чого не розумію
Що б Ви хотіли зрозуміти?
Скажіть, будь ласка, якої допомоги Ви хотіли б від психологів?
психолог онлайн
Здравствуйте.
О чем плачете? Что вас расстраивает? О чем переживаете?
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, Ви надміру "зациклені" на собі та своєму тілі та емоційно виснажені. Які події були у Вас протягом року? Чи перевіряли Ви щитовидну залозу?