У хлопця депресія, через це він дуже агресивний, і я не знаю, що робити
У мого хлопця депресія через труднощі на роботі. Він говорить, що ненавидить своє життя і не хоче просинатися. Через це доволі дратівливий. Сьогодні ось вранці посварилися через те, що я не так поклала його кофту сушитися - прала без віджиму, тому повісила на сушилку і під нею покалала рушник, який ми використовуємо для ніг. Він пішов у душ, побачив це і каже "Ну як так можнаааа"...я в цьому проблеми не бачу, навіть розплакалася. Потім він почав мене типу заспокоювати, додавши, що йому зараз й так важко й він не був сильно агресивним. Також сказав, що я йому нібито забороняю сумувати або злитися, хоча сама, коли мені щось не подобається, це яскраво показую. Я не знаю, що робити. Мені морально дуже погано. Коли він пішов, я все це крутила в голові і лише сильніше розридалася. Я хочу додому. Однак не хочу залишати його, ні глобально, бо нам все ж добре разом, ні зараз, коли він у такому стані. Ще коли йшов, ляпнув "нічого, не довго тобі залишилося мучатися". А коли я запитала про самогубство, сказав, щоб я заспокоїлася, бо нічого він не робитиме. Принаймні не зараз. Я боюсь, що він з собою щось зробить. Допопожіть будь ласка. Як мені правильно реагувати? Чи справді краще його зараз не залишати одного?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Ліка.
Сумно, що Ви важко переживаєте негаразди Вашого хлопця.
Хіба Ви відповідаєте за його почуття, настрій, його дії? Ви відповідаєте за свої почуття, настрій, дії. Ви відповідальні за своє життя.
Ви можете поважати хлопця настільки, щоб дати йому свободу бути відповідальним за себе і дати йому вибір як будувати його життя?
Потурбуйтеся про себе. Залишатися спокійною, врівноваженою і розсудливою Вам допоможе психолог. Ваш хлопець доросла людина.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Ліка.
Чи проходить ваш хлопець лікування у психіатра?
психолог онлайн
Доброго дня Ліко! Мені дуже сумно за Вас, а не за Вашого хлопця, якщо чесно. Люди, які збираються вчинити самогубство, стають дуже спокійними і нікому про це не говорять - це по-перше. Тому навряд чи він стане це робити! По-друге, на скільки я розумію, Ви живете спільним життям, і при цьому чомусь не називаєте хлопця своїм чоловіком... Тоді хто Ви йому і чому перебрали на себе обов'язки дружини? І, на решті по-третє, допомога потрібна Вам, тому, що Ви чомусь намагаєтеся відігравати роль матусі та рятівниці, які чоловіків тільки розбещують. Що певним чином вже і почало відбуватися. Далі Ви взагалі будете у всьому винна, і як тільки у нього владнаються справи - Ви почнете дратувати його ще більше, бо чоловіки не люблять, коли дівчата бачать їх слабкість. А отже, є величезна вірогідність, стане шукати іншу, яка не бачила його таким, і яка не дозволить на собі "їздити"... Які у Вас стосунки з батьками? І найперше, з батьком?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
добрый вечер. какие отношения у ваших родителей, какую модель отношений вы вынесли из вашей семьи? поддерживают родители ваши отношения?