Половая конституция или ....
Здравствуйте
Вот и моя очередь посетить сайт
Поделюсь историей, рассчитываю на понимание и поддержку, пока я себя не догризла
Тема достаточно щепитильная но все же
Так получилось , у меня завязались отношения с мужчиной, со временем произошла близость ..
Только сейчас осознаю , как оказалось для меня '' близость ''- это слишком тонкое чувство. Будто процесс произошол для галочки. Я не смогла полностью перед ним раскрыться , расслабиться , а он по сегодняшний день может мне это упомянуть , но все равно желает продолжение...
Я понимаю , что ничего не поменяется в сексе , поэтому как он говорил отшучиваюсь , он обижается , потом объявляется снова
Разница с мужчиной в 17 лет
Т.е наши отношения как игра в одни ворота , и ещё без развития
Двое взрослых людей доходят до темы секса правда только на словах ..
Он хочет , но упрекает что когда то я его не захотела.
Я не готова к возмущением после , и не чувствую уже к нему сексуальной тяги.
Но как собеседник , знакомый он меня устраивает..
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброе утро! Какую помощь Вы хотели бы получить на сайте?
психолог онлайн
Так из-за чего грызете себя? На какой вопрос хотите услышать ответ?
психолог онлайн
Доброго дня! Я правильно Вас зрозуміла, Ви відчуваєте провину за те, що не дуже вдалим виявилася перша спроба інтимних стосунків? Ви пишете "Я понимаю , что ничего не поменяется в сексе , поэтому как он говорил отшучиваюсь , он обижается , потом объявляется снова" і "Только сейчас осознаю , как оказалось для меня '' близость ''- это слишком тонкое чувство. Будто процесс произошол для галочки. Я не смогла полностью перед ним раскрыться , расслабиться , а он по сегодняшний день может мне это упомянуть , но все равно желает продолжение..." Щоб спробувати допомогти Вам потрібно зрозуміти чого насправді Ви хочете. І що насправді відбувається... Є декілька варіантів. Перший, Вас турбує невміння розслаблятися в сексі, невміння правильно себе поводити в таких ситуаціях. І, таким чином, чоловік є лише лакмусовим папірцем для Ваших внутрішніх проблем, у яких є потреба розібратися з психологом. І друге: Вам цінні стосунки з цим чоловіком, але після першої невдалої спроби Ви втратили повністю віру в те, що у Вас може бути щось гарне в подальшому... І це Вас дуже засмучує і Ви себе "гризете", що зіпсували можливість мати серйозні стосунки...
Дополнение от автора
Доброї ночі всім
Алла Григорівна, ви як ніхто інший практично зрозуміли мій меседж.
« невміння розслаблятися в сексі, невміння правильно себе поводити в таких ситуаціях
»- в даному питанні слово
« невміння » можна віднести лише конкретно до цього випадку.
можна спробувати трішки прояснити ) в певних період мого життя , цей чоловік мені симпатизував, але він ігнорував мою ініціативу. далі в останній день минулого року , для себе я вирішила , якщо розпочинати НР то з новими людьми , тому « відпустила » його ,така затія була не тільки по відношенню до нього, ну так мені щось перемкнуло.
Але вже у НР по «закону підлості » він перший проявляє інтерес, я розумію що мої відчуття до нього вже мають інший характер, тому дурочка погоджуюсь на зустріч , щоб втілити свою авантюру минулого року.
З одного боку, я розуміла що в мені щось перегоріло , а з іншого було то кляте « а, раптом » тому на момент близості відбувся блок, я не наважилась зупинитись , і сказати прямо на місці : що ,я би була готова перед тобою розкритись , коли ти мені був небайдужий, а зараз я не можу розібратись хто ми один для одного.
На даний момент наше спілкування в онлайн режимі.
Мені здається , що дорослий чоловік , мене не розглядає як об'єкт для майбутніх стосунків ( хоча мене це вже мало цікавить ) , а намагається « замещать свої потреби» в першу чергу сексуальні.
Я не втілила його сексуальні потреби , і не забовязана.( По причині вказано вище ) а він косвенно намагається добитись в мене зізнання : чому так ? бо таким як він якби " укомплектованим " не відмовляють .
Зараз моя мета , розставити з цією людиною всі крапки над « і », та ймовірно коректно припинити стосунки в цьому напрямку, правда я не знаю чи я на вірному шляху
психолог онлайн
Доброго дня! Дякую за щирість. І, знову не вистачає інформації. Ви пишете "цей чоловік мені симпатизував, але він ігнорував мою ініціативу". Перепрошую, що Ви маєте на увазі під словами "ігнорував мою ініціативу"? Маєте на увазі інтимну близькість? Бо це має надзвичайно велике значення. Адже, як це не дивно, але саме жінка, а не чоловік, регулює стосунки, особливо на самому початку...
Дополнение от автора
Ініціатива - це трішки про інше.
Я щиро була захоплена ним як людиною або чоловіком . Якщо до інших моє звернення було на кшталт « як справи », то по відношенню до нього « як ти » ніби сенс однаковий , але є контраст. Не знаю , а може це можна розцінювати як настирливість, чи що. Навіть якщо так , то дійсно людина мала для мене значення. Тобто ініціатива напевно набувала більш побутового характеру.
Все переросло в інтимний характер , з часом але вже то було з його боку, і він мені був вже менш цікавий у всіх розуміннях.
психолог онлайн
Доброго ранку! Як на мене є деяка невідповідність, тобто плутаниця у Ваших відчуттях та мрікуваннях. Ви пишете "Все переросло в інтимний характер , з часом але вже то було з його боку, і він мені був вже менш цікавий у всіх розуміннях". А з іншого боку - звертаєтеся з питання спілкування з цим чоловіком до психологів. Як на мене, є щось набагато глибше за зовнішні дії та стосунки. І ця "плутаниця" може довго не відпускати та заважати створювати нові більш гармонійні стосунки. Але дуже важко розбиратися у форматі переписки на сайті, бо виникають все нові і нові питання. І як на мене - це запит на індивідуальну зустріч з психологом.