Сложность в переезде в другой город
Я замужем 7 лет и есть дочь, но чувств к мужу нет и он об этом знает. И есть человек с которым мы друг друга любим, он не один раз говорил про переезд к нему, и я уже собрала вещи что б уехать, но в последний момент что то идёт не так и я остаюсь...
Подскажите пожалуйста как себя настроить на этот переезд,я очень хочу но что то меня держит
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Как я поняла, Вы с мужем развелись?
И сколько лет ребёнку?
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброго дня.
цитата:
но в последний момент что то идёт не так и я остаюсь...
наведіть приклади, що йде не так?це об'єктивні причини?
цитата:
24-05-2021
Я замужем 7 лет и есть дочь, но чувств к мужу нет и он об этом знает.
Чи говорили ви про рішення розійтись?чи спілкувались про це з дочкою?
цитата:
очень хочу но что то меня держит
Спробуйте прослідкувати які емоції та думки у вас при цьому виникають.
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, не вистачає інформації щодо Вашої проблеми. Ви хочете розібратися в стосунках з чоловіком та коханцем? Чи розібратися в причинах, що Вас стримує? Що не дає переїхати? Як на мене, без уточнення цього питання, всі відповіді та поради будуть неточними...
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, nik087.
цитата:
но чувств к мужу нет и он об этом знает.
Звідки саме він про це знає?
цитата:
И есть человек с которым мы друг друга любим, он не один раз говорил про переезд к нему, и я уже собрала вещи что б уехать
Чоловік про це знає? Що Вам дає цей чоловік, чого не вистачає у стосунках із офіційним чоловіком?
цитата:
но в последний момент что то идёт не так и я остаюсь...
Було б добре детальніше розібрати ці ситуації, прослідкувати лінію.
цитата:
я очень хочу но что то меня держит
Знаєте, це дуже глибоке питання і найкраще Вам звернутися із ним індивідуально до психолога-психотерапевта. Дитина знає про Ваші наміри? Які у неї стосунки з батьком? Що Ви втратите, якщо переїдите?
психолог онлайн
Что идет не так, что вы остаетесь?
Вы еще замужем или уже развелись (в процессе)?
Сколько лет ребенку?
Сколько времени вы в отношениях с тем, кого любите? Какие у вас отношения?
Как вы встречались, если вы живете в разных городах?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий день
Дуже мало інформації, щоб зрозуміти ситуацію.
цитата:
Тобто, ви пропонуєте вчинити над собою якусь насильницьку дію, щоб «заставити»?
А чому такий поспіх?