Мои подруги не зовут меня гулять, но говорят что хотят
Здравствуйте! Меня зовут Анастасия и мне 13 лет. У меня есть подруги близнецы и мы дружим с 1 класса (почти 7 лет). Я зову их гулять и они соглашаются, мы гуляем, смеёмся и т.д. Но я узнала что они домоседы и не хочу навязыватся. Они очень редко зовут меня гулять, я в одной из них спросила почему так, а она ответила—Не знаю. А вторая сказала—Мы хотим с тобой гулять, но мы домоседы и любим больше дома сидеть. Мы гуляем больше летом, но когда мы не можем, то говорим что зайняти, а когда можем, то всегда идём гулять. И мне они пишут первыми иногда, а иногда я им. Я не хочу терять с ними дружбу, но и хочу чтобы мы проводили время летом вместе. Я не имею ввиду гулять каждый день, я имею ввиду гулять там 3-4 раза дня в неделю, но мне главное чтобы они этого хотели. Они со мной дружат?? И они хотят со мной гулять и общаться??
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Настя.
цитата:
Они со мной дружат?? И они хотят со мной гулять и общаться??
Твої подруги вже відповіли на твої запитання:
цитата:
Мы хотим с тобой гулять, но мы домоседы и любим больше дома сидеть. Мы гуляем больше летом, но когда мы не можем, то говорим что зайняти, а когда можем, то всегда идём гулять.
Яку відповідь ти хотіла б почути, щоб переконатися, що вони дійсно хочуть з тобою дружити?
цитата:
Но я узнала что они домоседы и не хочу навязыватся.
Нав'язування - це коли людина говорить тобі "ні", а ти продовжуєш наполягати. Крім цього, подруги чітко сказали, що коли їм буде не зручно, вони тобі про це скажуть.
цитата:
не хочу терять с ними дружбу, но и хочу чтобы мы проводили время летом вместе. Я не имею ввиду гулять каждый день, я имею ввиду гулять там 3-4 раза дня в неделю
Ок, скажи їм про це. Що може трапитися найгірше?
Дополнение от автора
(я буду говорити на українській, бо вам так зручніше)
Добрий вечір! Оксана Сенченко, дякую за відповідь. Але як вони відповіли на мої запитання, чи хочуть дружити, гуляти та спілкуватися??
психолог онлайн
цитата:
Але як вони відповіли на мої запитання, чи хочуть дружити, гуляти та спілкуватися??
Я процитувала твої ж слова, які ти тут написала:
цитата:
Вони сказали, що "хочуть" з тобою гуляти.
Дополнение от автора
Дякую велике! А можна пораду?? Як переконатися, що людина або кілька людей з тобою дружать по-справжньому??? Просто зараз є дуже багато фальшивих друзів і я хочу переконатися.
психолог онлайн
цитата:
Як переконатися, що людина або кілька людей з тобою дружать по-справжньому??? Просто зараз є дуже багато фальшивих друзів і я хочу переконатися.
А що ти вкладаєш у "справжню" дружбу? Які її ознаки?
Дополнение от автора
Ну, я вважаю, що ознаки справжньої дружби—це вірність, взаємоініціатива, розуміння один одного і підтримка один одного. Але як зрозуміти, що ти знайшов/знайшла вірну подругу/друга??? І чи ці подруги близнята мені друзі, на Вашу думку???
психолог онлайн
цитата:
це вірність, взаємоініціатива, розуміння один одного і підтримка один одного.
Ти відчуваєш це зі своїми подругами?
цитата:
Але як зрозуміти, що ти знайшов/знайшла вірну подругу/друга??? І чи ці подруги близнята мені друзі, на Вашу думку???
Лише ти можеш це зрозуміти. Я не бачила твоїх подруг особисто і не бачила твоєї з ними взаємодії тому, на жаль, не можу відповісти на твоє запитання.
Дополнение от автора
Ну, я відчуваю, що ми один одному допомагаємо, але просто мучає це, але вже якось краще. Дякую велике! Це ваша заслуга, ви найкраща!!::wub::
Дополнение от автора
Але в мене є ще дещо. Я прочитала в Інтернеті, що ініціатива має бути у всіх, тобто вони мають кликати і я їх. Вони минулого року мене кликали, але якось перестали, але я їх кличу і вони хочуть. Що це означає???
психолог онлайн
цитата:
Вони минулого року мене кликали, але якось перестали, але я їх кличу і вони хочуть. Що це означає???
А ти запитувала у подруг? Насправді, відсутність ініціативності може мати безліч причин: сором'язливість, бажання "не нав'язуватися" тощо. Що означає особисто для тебе, що вони не кличуть, а ти найчастіше є ініціатором? Ти могла б з ними домовитися, щоб вони тебе кликали, бо для тебе це важливо.
Дополнение от автора
Я запитувалась, і одна з них відповіла—Не знаю. А у другої я не питалась ще. Ну, я навіть не знаю, чому вони не кличуть, але вони казали, що гуляють більше літом, може літом і будуть кликати, але треба подивитися. Але мені головне, щоб вони хотіли того самі. І є якась причина того чому так і треба її якось вияснити і рішити, але як???
психолог онлайн
цитата:
І є якась причина того чому так і треба її якось вияснити і рішити, але як???
Що тобі дасть відповідь на це запитання? Ми не здатні "змусити" людину говорити про те, що вона не хоче говорити + якщо дівчина відповіла "не знаю", то ти можеш сказати, що "ОК, ти дійсно можеш не знати, тоді чи ти не проти кликати мене гуляти частіше?". Крім цього, ти можеш сказати з позиції своїх переживань на скільки це для тебе важливо. Наприклад: "Мені дуже сумно, що ви мене рідко запрошуєте гуляти. У такі моменти мені здається, що ви не хочете зі мною дружити і що я вас змушую зі мною дружити. Це дійсно так? (чекаєш відповіді) Якщо ні, то чи могли б Ви частіше бути ініціаторами наших зустрічей. Для мене це дуже важливо, адже мені цінна наша дружба".
Якщо дівчатка відмовлять, то запитай їх чому, якщо скажуть знову "не знаємо", то подумай як тобі з цим, чи ти готова продовжувати дружбу в такому форматі.
Дополнение от автора
Добре, дякую. Я напишу їм і якщо переглянуть і відповідь дадуть, то я напишу)
Дополнение от автора
ДобрИй день! Вибачте, Але я не змогла це написали, бо я встидаюсь і боюся, що вони перестануть зі мною дружити і т.д. Мені головне дізнатися, чому вони не є іниціаторами наших зустрічей, якщо кажуть, що хочуть зустрітися???
психолог онлайн
цитата:
Мені головне дізнатися, чому вони не є іниціаторами наших зустрічей, якщо кажуть, що хочуть зустрітися???
На жаль, я не вмію читати думок інших людей.
цитата:
Вибачте, Але я не змогла це написали, бо я встидаюсь і боюся, що вони перестануть зі мною дружити і т.д.
Справжні друзі перестануть з Вами дружти, якщо Ви висловите їм свої переживання в конструктивній формі?
Дополнение от автора
Я не знаю(
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю(
Процитую твоє попереднє доповнення:
цитата:
ознаки справжньої дружби—це вірність, взаємоініціатива, розуміння один одного і підтримка один одного.
Підтримка і розуміння включає в себе прийняття твоїх переживань. Відповідно, якщо після цього вони перестануть дружити з тобою, то вони не є справжніми друзями. А навіщо витрачати час на осіб, які не приймають тебе?
Дополнение от автора
Ну, я їм напишу або скажу це, що обіцяла і подивимось