Як знайти севе
Доброго дня я живу в польщі вже рік я шукаю роботу і ніяк неможу знайти іноді мені здається що я не там де маю бути не з тими людьми і не в тому місті .Хочеться померти від своїх думок .коли я тільки знаходжу роботу люди мене обезцінюють і тоді я на межі хочеться залісти під ковдру і плакати від того що я непотрібна нікому .рідні теж мене обезцінють бо кажуть що така робота наромальна а там платять копійки як тільки я скажу що вона мені непідходить то вони всі в один голос будуть говорити що я лінтяйка що я нехочу працювати .Ні але я хочу працювати і робити те що я люблю хочу щоб мене любили .Чому так важко їм менезрозуміти .та я їх теж нерозумію чомусь ніхто зних нехотів би працювати за такі гроші а вони мене змушують .Так обідно .Чому я неможу знайти себе .Я всилась на професії якій хотіла мама робила на роботі якій хотів мій чоловік а тепер я сама незнаю хто я і чого насправді хочу я а не вони я.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю! Адже жити не своїм життям дуже важко! І судячи з того, що Ви пишете, Ви втрачаєте не стільки роботу, скільки повністю втрачаєте себе! "Чому так важко їм менезрозуміти .та я їх теж нерозумію чомусь ніхто зних нехотів би працювати за такі гроші а вони мене змушують .Так обідно .Чому я неможу знайти себе .Я всилась на професії якій хотіла мама робила на роботі якій хотів мій чоловік а тепер я сама незнаю хто я і чого насправді хочу я а не вони". Вам вже 22 роки, Ви знаходитеся в чужій країні - що вже свідчить про те, що Ви достаньо сильна та впевнена людина. Отже, питання залишається у сепарації з батьками. Тобто, у психо-емоційному від'єднанні. Поки Ви до них "прив'язані намертво", що не дає можливості рухатися самостійно по житті. Чому вони так вчиняють з Вами? Чому Вас не розуміють? Можливо тому, що люблять так, як їх навчили їхні батьки, а можливо з якоїсь іншої причини...На це, впевнена, є глибинні відповіді, про які можуть навіть не здогадуватися вони самі. Можливо - це страх залишитися без грошей, що передався від їх батьків, чи недолюбленість їх їхніми батьками і т.д. Інша справа, чому Ви дозволяєте так ствитися до Вас? Чому повністю знищуєете себе та свої бажання? От у цьому я б і радила Вам розбиратися із психологом індивідуально. А як віднайдете себе, то і стосунки з батьками владнаються, і роботу по собі знайдете.
психолог онлайн
Инна Васильевна Сагер
Здравствуйте)
А кем вы работаете? Какая именно работа вам не нравится?
То что вы выучились профессии, которую хотела мама а не вы, и работали на работе которую выбрал муж - конечно могло повлиять на отсутствие желания.
Вы и работаете в этой сфере (то есть сфера деятельности которую выбрали не вы?)
Вы профессионал в своём деле или это низкоквалифицированный труд?
Вы взрослый человек и вправе выбирать где работать. Для чего вам оборачиваться на мнения других людей?
Чтобы найти себя - важно научиться слышать свои желания и отделять желания других от своих.
Рекомендую индивидуальную работу с психологом
психолог онлайн
Доброго дня.
Відчувається, що Вам зараз складно.
цитата:
іноді мені здається що я не там де маю бути не з тими людьми і не в тому місті
На данний час Ви знаходитесь віддалено від рідних і дуже важливо, що Ви нарешті почули себе, свій внутрішній голос.
Я всилась на професії якій хотіла мама робила на роботі якій хотів мій чоловік а тепер я сама незнаю хто я і чого насправді хочу я а не вони я.
Дуже важливо для Вас є дійсно знайти відповіді на такі життєво- важливі питання. В іншому випадку є ризик прожити не своє життя.
цитата:
ніхто зних нехотів би працювати за такі гроші а вони мене змушують
Автором Вашого життя є ТІЛЬКИ ВИ і змусити Вас що-небудь робити без Вашої згоди- неможливо. Для вирішення цієї ситуації і кращого розуміння своїх потреб та можливості змін у житті корисно попрацювати з психологом.