Що робити якщо я не нормально реагую на те що дівчина йде гуляти
Кожного разу коли дівчина йде гуляти з подругами, я нервую, заздрю, ображаюсь. Стараються з цим щось зробити але не виходить.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий ранок! Які думки з"являться у Вас, коли дівчина йде гуляти? Чим небезпечно для Вас те, що дівчина йде гуляти?
Дополнение от автора
Я відчуваю якусь пустоту, здається що нічим хорошим це не закінчиться, мені обідно що мені навіть не запропонували, хоч я розумію, що я там явно зайвий. Мені здається це через її оточення, бо таке є тільки в випадку з одною компанією. Важко це описати, але я після цього провокую сварку, кажу що вона коли йде забуває про мене, не відповідає на повідомлення і дзвінки. Я розумію що це не добре, але я нічого з собою зробити не можу. Допоможіть будь ласка розібратись з цією ситуацією. Дякую::smile::
психолог онлайн
цитата:
Возможно, она вам очень нравится и вы хотели бы, чтобы она больше времени проводила с вами? Как думаете, ощущаете?
Пробовали с ней об этом говорить?
Дополнение от автора
Так, пробував говорити, але це взагалі не дає жодного результату. Ми не мало проводимо часу разом і я за те щоб вона гуляла з іншими, бо це нормально, але я на це не нормально реагую. Що з цим можна зробити? Мені здається, що я боюсь її оточення, і що вона буде схожа на них, а там дівчата старші і її найближча подруга крутить роман на стороні.
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, просліковується надмірна "прив'язливість" до дівчини, "прилипання" до неї, яке зачасти буває тоді, коли в дитинстві не додалося повністю тепла та любові батьків. Як склалися у Вас стосунки з батьками? Вони живуть разом чи розлучені?
Дополнение от автора
Живуть разом вже 21рік, але я маю брата на 6 років молодшого, можливо вся увага була спрямована на нього. І якщо це 'прилипання', то як з цим боротись?
психолог онлайн
Дякую за доповнення! Якщо Ви згадали про молодшого брата, на мою думку, так воно і є "можливо вся увага була спрямована на нього" і уваги Вам дійсно не вистачало. А коли є "недолюбеність" в дитинстві, так людина влаштована, що починає підсвідомо намагатися компенсувати нестачу материнської любові за рахунок, у Вашому випадку, з дівчиною. Як на мене, потрібно "пропрацювати" ваші стосунки з братом та з батьками - це перше. І розібратися на скільки вірно розставлені акценти у Вашому сприйнятті сенсу життя та у Вашому світогляді. Тому що невірні акценти дають "перекоси" у сприйнятті близької людини та ставленні до неї.