Щоб ви порадили зробити, в даній ситуації?
Батьки, не розуміють, нагружають своїми проблемами, часто зриваються на мене. Все постійно не дозволяють. Якщо йти гуляти, то вони обов'язково мають знати де, коли і з ким, і обов'язково до 20:00, хоча я вважаю, що мені також потрібен відпочинок і мені хочеться більше часу проводити з друзями а не з ними. Мама постійно не довольна і зривається. А ще у мене є брат, який, напевно, не нормальний. Йому лише 10 років, а він вже максимально агресивний. Часто мене душить, б'є, говорив, що вб'є мене і що я перша побачу той світ з нашої сім'ї. Я реально вже замучилась від цієї атмосфери. І жду свого 18- річчя, щоб з'їхати з цього божевілля. Але є одна проблеми мені ще чекати 2 роки. А мені здається, за ці 2 роки я геть з розуму зійду. Що б ви порадили мені зробити, в даній ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня. Співчуваю Вам. Батьки несуть за Вас відповідальність до повноліття, тому в праві і навіть повинні знати де, як і з ким Ви проводите час. Та те, що на Вас зриваються - вже не дуже добре. Спробуйте розказати їм про свої почуття, про те що відчуваєте,коли вони себе так ведуть, про те, чого б Вам хотілось.
Та найбільше в Вашій ситуації мене бентежить
цитата:
Йому лише 10 років, а він вже максимально агресивний. Часто мене душить, б'є, говорив, що вб'є мене і що я перша побачу той світ з нашої сім'ї.
Батьки про це знають? Що вони роблять, щоб цього не було? Ще є хтось з родичів, з ким можете поговорити, поділитись, хто може підтримати.
Я б порадила Вам звернутись до шкільного психолога.
психолог онлайн
Добрый день!
Если есть возможность, я бы рекомендовала Вам обратиться к школьному психологу. Кто-то из родственников Вас поддерживает? Вы говорили родителям о том, что брат над Вами физически издевается?