Почему мужчина целенаправлено ищет женщину с ребенком
Почему молодой мужик 31 год, обеспеченный, ищет отношения только с женщинами с детьми? Это уже эго третьи такие отношения о которых я знаю.
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Доброго дня! Цей чоловік має до Вас якесь безпосереднє відношення?
Дополнение от автора
Так, до нього пішла моя жінка.
психолог онлайн
Дякую за відвертість! Причин насправді такої поведінки може бути дуже багато, але найпростіша - йому не потрібні серйозні стосунки, тоому міняє жінок часто. "Награється" і знайде іншу. Але я б сформулювала Ваше питання трошки по-іншому: чому Ваша жінка пішла до нього? Як на мене - це важливіше. Ви намагалися з'ясувати причину такого вчинку?
Дополнение от автора
Знаю, він більш матеріально забезпечений, а їй постійно було мало грошей які я заробляю, свої вона недуже хотіла витрачати на сімю. Це була єдина проблема у нас. Він завалив її подарунками, пообіцяв купити квартиру їм, а для неї відкрити її особистий узі кабінет. Вона довго не думала 4 дні, і вона вже з дитиною живе з ним. Це сталося 2 місяці тому. За цей період поведінка жінки змінилася карденально, стала агресивна, нетерпима, пересварилася з усіма на роботі, дитина недоглянута. Дитина коли приходить до мене (син 4 роки) розповідає що вони постійно сваряться, 5 раз бачив як мама плакала. Розповідає що її співмешканець декілька раз бив його по голові і кричав на на нього. Жінка все заперечує хоча бачила що він бив дитину і розповідає що в них все прекрасно, і він любить мого сина як свого... Теща була у них в гостях, від того що порбачила посварилась з дочкою і тепер з нею не розмовляє. Дитину вони почали залякувати щоб він нічого не розповідав, дитина почала час від часу заїкатися, став дуже нервовий, не хоче залишатися в садочку бо боїться що його кинуть...
Останні відносини цього співмешканця тривали 3 роки. А тепер в нього серйозні наміри і він хоче одружитися. Переживаю за дитину
психолог онлайн
Я Вам дуже співчуваю, особливо з дитиною, яка ні в чому не винна. Те, що він хоче одружитися, як на мене, тільки намір. А от як воно буде насправді - велике питання! особливо зважаючи на те, що Ваша дружина вже "отримує" на горіхи. Ви вже офіційно розлучилися, чи ще поки в шлюбі?
психолог онлайн
Доброго дня, nik2fd.
Ваша хвилювання цілком виправдане. Помітно, що дитина перебуває в психологічно нездоровому оточенні і Ваше завдання як опікуна - забезпечити йому безпеку. Ви думали про те, щоб син перебував з Вами частіше, або, можливо, Ви могли б звернутися у суд щодо батьківських прав?
цитата:
Переживаю за дитину
Якщо Ви хвилюєтеся за дитину, тоді чому Ваш запит звучить "Почему мужчина целенаправлено ищет женщину с ребенком"? Можливо тут щось більше?
Дополнение от автора
Ще в шлюбі, скоро розлучаємося, їй теж скоріше хочеться вийти заміж. Те що вона отримує на горіхи, мені здається їй байдуже, аби на її забаганки гроші витрачав.
Вона взагалі перші 2 неділі не давали бачитися з дитиною, я звернувся в огани опіки, після чого мені встановили дні по яким я забераю дитину до себе. За останній місяць дитина була більше зі мною ніж з нею, так як він постійно просився до мене. Але тепер його залякали і він не проситься, і я маю всього 10 днів в місяць. Матір лишити батьківських прав практично неможливо, вонаж не асоціальна.
"Почему мужчина целенаправлено ищет женщину с ребенком"? питав бо хотів зрозуміти як довго можуть проіснувати такі відносини. Вона його точно не кине так як їй потрібні його гроші і їй байдуже навіть що він бє її дитину.
психолог онлайн
Вы можете с помощью юриста по семейному праву доказать, что сыну лучше проживать с вами. Лишать родительских прав для этого не обязательно
психолог онлайн
цитата:
питав бо хотів зрозуміти як довго можуть проіснувати такі відносини.
Для чого Вам це знати? Ви хочете відновити із нею стосунки?
цитата:
Матір лишити батьківських прав практично неможливо, вонаж не асоціальна.
Ви можете звернутися до юриста, пояснити йому ситуацію, можливо дитина пройде діагностику у психолога, який напише заключення для суду про погіршення його психологічного стану + фізичне насилля.
Дополнение от автора
Для чого Вам це знати? Ви хочете відновити із нею стосунки?
Відновлювати стосунки - навряд.
Думав, можливо коли вона вийде з під його впливу, опамятається, і стане кращою матірю для дитини
Наскільки реально щоб суд прийняв рішення про проживання дитини з батьком?
психолог онлайн
Эти вопросы к юристу. Нужны доказательства, просто слов ребенка недостаточно, он маленький еще слишком
психолог онлайн
Для того, щоб суд віддав Вам дитину, потрібні вагомі докази: типу зняття побоїв з дитини, факти її залякування - висновок психіатра і все у письмовому вигляді та фото... А ще свідчення свідків... Це дуже складний процес, адже держава, як правило, на боці матері. Якщо, вона певне, не асоціальна... Співчуваю Вам щиро.