Втрата сенсу життя
Доброго дня. Я не можу піти на роботу останні 4 роки. Через сильну нудоту. Нудить тижнями поки шукаю роботу а потім не витримую і здаюсь. Батьки кажуть, що розчаровані в мені, чоловік каже що я дармоїдка. Що всім важко але всі себе пересилили а я слабачка, бо не можу. Мені дуже соромно перед ними всіма. Я намагаюсь якось компенсувати їм. Роблю справи по дому для чоловіка, турбуюсь про батьків. Я насправді з ним мабуть згодна. В мене дуже слабка психіка, весь час хвилююсь, тремтять руки, часто плачу. Але я справді не знаю як це все змінити. І іноді думаю що готова здатись. Світові не потрібні щирі, чесні але слабкі люди. Світ цінує кар'єру, досягнення. Я вмію робити добре багато речей але не є супер хорошим спеціалістом, так як один напрям мені не цікавий довгий час. Не бачу сенсу в своєму житті...
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте, Лилия!
цитата:
В мене дуже слабка психіка, весь час хвилююсь, тремтять руки, часто плачу.
Как давно у вас такие проявления, когда они возникают?
Лилия, а чем вы занимаетесь дома, что у вас хорошо получается? В чем вы бы хотели, чтобы вам помогли психологи?
психолог онлайн
Добрий день. А що сталося 4 роки тому?
психолог онлайн
Добрий день
Ви задавали таке питання на сайті раніше? Звичайно, що ви можете запитувати знову. Хочу для себе зрозуміти, бо я відповідала.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я не можу піти на роботу останні 4 роки.
Обов*язково запитаю, чи розбирались Ви з психологом у природі Вашоі проблеми? Адже будь-яке просування далі неможливе без з*ясування причин та обставин того, що з Вами вібдуваеться.
цитата:
Нудить тижнями поки шукаю роботу а потім не витримую і здаюсь.
Як я зрозумів, нудота завершуеться якось здачею. Поясніть, що означае "здаюсь"?
цитата:
Батьки кажуть, що розчаровані в мені, чоловік каже що я дармоїдка.
А Ви себе вважаете дармоідкою? Якщо ні, то ким?
цитата:
Світові не потрібні щирі, чесні але слабкі люди.
От чому Ви так вирішили? Адже світові потрібні, напевно, ті, які потрібні насамперед СОБІ (!)
психолог онлайн
Доброго дня Ліліє! У Вас нудота виникає тільки як реакція на роботу? Чи є ще якісь моменти? Це преше. І друге.Що станеться такого, чого Ви дуже не хочете, якщо раптово нудота припиниться?
психолог онлайн
Что случилось 4 года назад?
Что значит у вас слабая психика?
Чем вы любите заниматься? Что умеете делать?
Какую работу ищите?
Как раньше обстояли дела с работой?