Не бачу сенсу життя, не розумію чого хочу.
Здається, що живу не своїм життям, адже все що було, нібі то це не мої прийняті рішення. Зараз задумалася, що насправді хочу, але не можу відповісти на це запитання. В лютому познойомилася з хлопцем за рекомндаціями мами, але не впевнена, що мені на той час та взагалі зараз потрібні стосунки. Дуже хочеться поділитися, що в мене твориться на душі, але не можу це зробити навіть з близькою для мене людиною - мамаю. Вона мене не розуміє, адже коли я ділюся з нею своїми думками, захопленнями та іншим, мама висміює, каже, що в мене не повинні бути такі захоплення чи хоббі, такі думки, та починає ставити себе, свої захоплення до прикладу. Мені від цього дуже важко, важко, що мене не розуміють, а коли нібіти хоче зрозуміти починає зрівнювати з собою. Останнім часом в мене з мамою дуже часто виникають конфлікти, бо на її думку, я нічого не вмію, нічого не можу. Я вже 7 років живу окремо від неї, але коли приїджаю в гості, все роблю як вона хоче, всерівно не так. Мама ображається, коли я не розповідаю їй про своє життя, а коли я наважуюся розповісти, виходе я живу не так, як треба. Звідси постають питання, чи вірно я живу? Як треба правильно жити? Що зробити, щоб не було конфлікту з мамою та вона вже нарешті змогла сказати, що я живу правильним життям. З чого почати, я не розумію, тому і звернулася. Заздалегідь, дякую за допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 28
консультация психолога
Здравствуйте, Любовь!
Если вы большую часть жизни жили, прислушиваясь к маминым желаниям, советам и видению мира, и жили не своей жизнью, и теперь это заметили - то вполне нормально, что вам сейчас сложно ответить на вопрос, а чего же хотите именно вы. Попробуйте дать себе достаточно времени, и осмотреться. Не спешите, прислушивайтесь к себе. Можно пересмотреть простые вещи сначала - какая вам нравится еда, какая одежда, какие книги, и нравятся ли вообще. И так далее. И давайте себе время услышать себя.
Что касается одобрения мамы. Возможно, если вы будете жить больше своей жизнью, мама тоже сможет жить своей, а не вашей, и станет замечать, что разность - это нормально, и ей не понадобится больше сравнивать свою жизнь с вашей, и требовать, чтобы ваша жизнь была такой, как её, а вы были ею. Но также возможен и вариант, к сожалению, при котором одобрения и понимания от мамы невозможно будет получить никогда. Просто потому, что некоторые мамы не могут этого дать (даже если они стараются). В таком случае когда-нибудь это придётся отгоревать, и продолжать жить свою жизнь, и искать свои собственные смыслы.

психолог онлайн
Добрий вечір, Любов.
цитата:
адже все що було, нібі то це не мої прийняті рішення.
А ким вони прийняті? Які саме це рішення?
цитата:
мама висміює, каже, що в мене не повинні бути такі захоплення чи хоббі, такі думки, та починає ставити себе, свої захоплення до прикладу.
Дуже Вам співчуваю - це надзвичайно боляче, коли Вас не приймають. А чи могли б Ви розповісти про свої інтереси, хоббі, захоплення, думки?
цитата:
Останнім часом в мене з мамою дуже часто виникають конфлікти, бо на її думку, я нічого не вмію, нічого не можу.
Помітно, що Ви психологічно не сепарувалися від матері.
цитата:
Звідси постають питання, чи вірно я живу? Як треба правильно жити?
На це запитання знаєте відповідь лише Ви. Саме Ви формуєте свою систему цінностей.
цитата:
Що зробити, щоб не було конфлікту з мамою та вона вже нарешті змогла сказати, що я живу правильним життям.
А якщо вона не зміниться? Якщо не визнає? Що тоді? Ми не здатні змінити іншу людину без її бажання, а лише своє ставлення.
цитата:
Зараз задумалася, що насправді хочу, але не можу відповісти на це запитання.
цитата:
а коли нібіти хоче зрозуміти починає зрівнювати з собою.
Не дивно, що Вам важко зрозуміти себе, адже Ви намагаєтеся пізнати себе через відображення Вас Вашою мамою, а вона, на жаль, не може Вам цього дати.
Я б Вам рекомендувала індивідуальну співпрацю з психологом-психотерапевтом, де Ви, в безпечному середовищі, зможете поступово досліджувати себе, прислухатися до себе, отримуючи підтримку від спеціаліста, що згодом допоможе Вам сепаруватися від Вашої мами.