Проблеми в собі
Не получається комунікувати з іншими людьми , здається шо я просто закритий , наприклад якшо зібрались десь на вечірку я впевнений що не знайду ні з ким спільну мову.
Також якшо говорити з кимось на серйозні теми , наприклад секс, якось незручно мені , починаю переживати , губитися , але все ж з близькими людьми все добре і то не завжди .
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
Та чому ви обрали такий нікнейм?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Какой помощи Вы бы хотели получить от психологов? Ваши опасения не найти с кем общаться как-то оправдываются?
психолог онлайн
добрый день.
цитата:
Також якшо говорити з кимось на серйозні теми , наприклад секс,
честно говоря секс не совсем та тема про которую сходу нужно говорить. это процесс интимный личный, нужен как минимум приконтакт.
психолог онлайн
Доброго дня.
А як би Ви хотіли?
цитата:
У Вас були такі ситуації? Як Ви починаєте ініціювати котакт з іншими? Про що з ними говорите? Що для Вас "спікування"?
цитата:
Звісно, адже серйозні, інтимні теми це привідкривання своїх вразливих місць, не дивно, що Ви хвилюєтеся.