Скачок агресивності
Сьогодні маю вихідний день , після роботи . Замість того , щоб насолодитися , я напружена , оздоблена , і навіть не проти якщо мене хтось виведе із себе .
Стан вдарити , штовхнути , накричати.
І ніби день не минув безслідно , заплановані питання на сьогодні я вирішила
Боже , може це вплив погоди ? Я не можу тримати в своїх думках свою '' геніальну '' ідею, тому виговорююсь і мені вже в процесі легше.
Такий стан мене супроводжує , але під впливом гормонів , вибачте ПМС, це якось виправдано.
А сьогодні я не знаю що на мене нахлинуло
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Никто, добрий вечір.
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Ваш стан роздратованості про щось свідчить і важливо зрозуміти про що саме. Ви відчуваєте себе задоволеною у різних сферах життя: робота, стосунки, друзі, хоббі тощо?
цитата:
Стан вдарити , штовхнути , накричати.
Якби Ви мали таку можливість, то до кого б проявили агресію (перша людина, яка спадає на думку)?
цитата:
заплановані питання на сьогодні я вирішила
А Ви задоволені отриманим результатом?
Дополнение от автора
Доброго вечора, Оксано
Повинна визнати ,або погодитися , роздратованість - це як гнійник на прищику , який ніби не доставляє повноцінного дискомфорту, але в якийсь момент він лопає , стає неприємно бо не в підходящий момент, і ще боляче.
Іііі...так невпевнено себе відчуваю у різноманітних сферах життя. На роботі скорочення годин , відповідно і заробітної плати, особисте життя як каруселі, коло спілкування мізерне , а хобі - це кльово, але не до нього зараз.
Зараз оглядаючись на вчорашню ситуацію , розумію мій стан в якому не можу остаточно розібратися,спровокував мене до агресивних дій.
''як би Ви мали таку можливість, то до кого б проявили агресію (перша людина, яка спадає на думку)? цитата: заплановані
''кби Ви мали таку можливість, то до кого б проявили агресію (перша людина, яка спадає на думку)
Не скажу за сьогодні, але вчора це були продавці магазинів по місцю проживання, і може особи чоловічої статі, з якими не можу дійти діалогу .
Єдине, чим потішив вчорашній день , то це реалізацією планів, все встигла , результат тішить
психолог онлайн
цитата:
На роботі скорочення годин , відповідно і заробітної плати, особисте життя як каруселі, коло спілкування мізерне , а хобі - це кльово, але не до нього зараз.
Припускаю, що у цьому фрагменті лежить ключ до Вашої роздратованості.
цитата:
вчора це були продавці магазинів по місцю проживання, і може особи чоловічої статі, з якими не можу дійти діалогу .
Скоріше продавці магазинів просто "потрапили Вам під руку", або ж йшлося про порушення Ваших меж, які Ви не змогли відстояти. Якщо ж говорити про чоловіків з якими Ви не можете знайти спільну мову, то це можуть бути головні об'єкти Вашого невираженого гніву, а продавці - замінниками.
Дополнение от автора
Оксано, ви так чітко розставили все по полицям , що мої слова лишні .
Формула внутрішнього стану
об'єкт + замінник
І муляє скоріше те , що не завжди є змога виговорити все об'єкту, хоча я здатна.
Тому мені паршиво
А замінник ніщо з оригіналом