Діти... Відносини...
Добрий день. Скажіть будь ласка як можна знайти спільну мову з чоловіком у наступному питанні...
Ми з донькою(7р.дитині)збирались на фотосесію, а чоловік тільки як взнав, що я хочу накрутити дитині волосся, то такого крику наробив. Бо волосся ніби палиться так і тд.
І в принципі він завжди любить лізти в такі речі. Чи мені фарбуватись чи ні, то гель лак говорить шкідливий, ледве добилась, щоб хоть з тим мене не нервував... То нестерпно вже ... В мене таке враження, що то пов'язано з тим, що його мама ніколи ніякі макіяжі, ніякі манікюри і в нього якась така позиція. У мене ж все навпаки, просто сил стільки років воювати з ним вже немає. (((Дякую за рекомендації.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Наталія Крилова
Юлия, добрый вечер!
Какую помощь Вы хотите получить? Никто не может указывать , что Вам делать и это Ваше право красить волосы , так как Вы хотите
Дополнение от автора
Як можна пояснити, щоб він просто не вникав в такі питання. Хочеться зрозуміти людину, нащо йому того взагалі. Йому то чим шкодить? Коли ми познайомились, зустрічались я завжди була нафарбована і т д і плані того, то все йому було ок, а тут то шкідливо, все йому шкідливо.
Дополнение от автора
Завжди такі ситуації закінчуються скандалом, а дитина це все бачить чує. Коли йшли в салон одного разу, щоб заплели дитину, а вона мені мама мені хоть крутити волосся чи вирівнювати не будуть, бо тато казав, що повипадає, якщо то робити і переживає за то... Ну то ж не нормально. Як сина то не дай Бог хоть жартома в платтячко вдягнути, бо то хлопчик, ну а то ж дівчинка, що в тому поганого.... ((
психолог онлайн
Доброго дня, Юлія.
цитата:
бо тато казав, що повипадає, якщо то робити і переживає за то...
Ви запитували у чоловіка, чи він бачив приклади, коли накручування волосся комусь шкодило? Коли Ви помітили таку зміну його поведінки?
цитата:
Хочеться зрозуміти людину, нащо йому того взагалі.
Запитайте у нього, можливо його дійсно хвилює Ваше здоров'я і здоров'я Вашої доньки, а можливо і щось інше. Тоді було б добре, перш за все, визнати його переживання. Наприклад, я розумію, що ти цінуєш і любиш нас, тому переживаєш за наше здоров'я. Дякую тобі за це. Однак я гніваюся, коли ти не дозволяєш мені чи доньці крутитися, якщо ми цього хочемо. Ми здатні турбуватися про себе і приймати виважені рішення. Давай домовимося. що якщо ми побачимо, що накручування волосся погано впливатиме на нього (а перукар це підтвердить), то тоді ми припинемо цю практику.