Допомога сім‛ї чоловіка, який зловживає алкогольними напоями
Мій родич тероризує свою дружину, її сина та свою доньку після того, як вип'є.
Сьогодні його знервована дружина прийшла до мене і поділилася своєю бідою зі сльозами на очах. Чоловік прийшов у стані сп'яніння під ранок і вчинив розправу: хапав її за волосся, давив за шию, розбивав та кидав в неї речі, наставив синців на тілі і т. д. Вона змушена була тікати з квартири. Двері їй відчинила сусідка по під'їзду. Разом з сусідкою вони зайшли до квартири. Сусідка допомогла втихомирити чоловіка. Він ліг та заснув. Молода жінка в розпачі. Її психічний стан виклиає тривогу. У неї двоє малих дітей. Йти їй нікуди. Протягом семи років проживання у шлюбі було й хороше. Але зловживання чоловіка алкоголем робили життя нестерпним. Пробувала кодувати його. Але через три місяці після кодування він знову починав вживати алкоголь і тероризувати сім'ю. Тверезий він вдає, що нічого не пам'ятає. Я вважаю, що після такої поведінки чоловіка неможливо продовжувати спільне життя з ним. Дружина теж зневірилася. Але він погрожує, що знайде та вб'є її. Що порадите? Я не можу мовчати і спокійно спостерігати.
Вопрос от: ; Возраст: 60

психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Сьогодні його знервована дружина прийшла до мене і поділилася своєю бідою зі сльозами на очах. Чоловік прийшов у стані сп'яніння під ранок і вчинив розправу: хапав її за волосся, давив за шию, розбивав та кидав в неї речі, наставив синців на тілі і т. д. Вона змушена була тікати з квартири.
Дуже жахлива ситуація. Вона вирішується в площині юридичній та психологічній. І рішення приймати дружині чоловіка, що п*є та знущається над родиною. Відповідальне рішення. Якщо не припинити насильство зараз, воно може згодом призвести до непоправних наслідків. А діти ростуть наляканими, в небезпеці, без гарного прикладу сім*і перед очима.
Отже, звертатись до поліціі, шукати захист та вирішувати питання кардинально і принципово.
Тій жінці буде доречно також звернутись до психолога, аби пропрацювати свою схильність до залежних відносин. Адже будь-яка людина, яка поважає себе і має добру самооцінку ніколи і нікому не дозволить іншому наругу над собою.
Можна також пошукати там, де ви живете, соціальний центр критичноі допомоги жінкам, які зазнають знущання в сім*і.
психолог онлайн
Добрий день
Ситуація справді важка. Ніхто не заслуговує на фізичне насилля. Можна зрозуміти і ваші переживання. Ви хочете допомогти.
Але не все так просто. Лише вашого бажання в такій ситуації мало.
цитата:
Що порадите? Я не можу мовчати і спокійно спостерігати.
Жінка просила вас про допомогу? Називала конкретно в чому їй потрібна допомога?
Справа в тому, що залежний в сімї він, а решту членів сімї співзалежні. Це система, яка функціонує за певними правилами. Навіть якщо вони деструктивні. Але така суть.
Вона сама повинна прийняти рішення. Можна звернутись в поліцію. Також при реабілітаційних центрах є групи для співзалежних, лекції, різного роду підтримка. Зазвичай є і безкоштовні. Також є державні програми « Стоп насилля», де жертвам домашнього насилля, надають тимчасове житло і підтримку. Реабілітація потребує комплексних мір.