Агрессия, злость
Привет всем. Я чувствую себя очень плохо из-за того, как обращаюсь со своей сестренкой(которая младше меня на 10 лет). Чтобы она не делала меня это дико раздражает. Также меня бесит, что она вечно повторяет за мной. Если я рисую, то и она. Если я готовлю, то и она. Головой понимаю, что это пустяк, пусть делает - что хочет. Но меня пробирает злость, когда она так делает. И я уже неосознанно грублю ей. Как это исправить? По сути я очень спокойный и неконфликтный человек:) Буду благодарна за помощь!
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго дня.
Цінно що ви турбуєтесь про сестру та ваші стосунки із нею.
цитата:
Также меня бесит, что она вечно повторяет за мной. Если я рисую, то и она.
Справді, діти в цьому віці повторюють, особливо за тим, хто для них важливий, і на кого вони хочуть бути схожі.
цитата:
Головой понимаю, что это пустяк, пусть делает - что хочет. Но меня пробирает злость, когда она так делает. И я уже неосознанно грублю ей. Как это исправить?
Схоже, в моменти коли ви гніваєтесь, ви намагаєтесь стримати себе, придавии емоції, а потім, у спілкуванні вони проявляються.
Ви маєте право відчувати гнів, це природня реакція.
Подумайте, як можна його проявити так, щоб це було окейно для вас і для інших.
Також, якщо роздратування триває довго, це може свідчити про певне застрягання на цій емоції, або про щось, що під нею приховано.
Якщо є бажання та можливість, варто попраювати щодо гніву індивідуально із психологом.
Дополнение от автора
А возможно как-то самостоятельно решить эту проблему? Сейчас кризис в деньгах, так что психолога нанять денег нет (но очень хотелось бы) ::sad::
психолог онлайн
Ви можете спробувати застосовувати "я повідомлення". Я злюсь, коли ти...., чи, "Мені неприємно, якщо... Також, після цього можете запропонувати альтернативні дії що не викликають у вас гніву, чи просто попросити не робити того що вам не подобається.
Коли відчуваєте гнів, пам'ятайте що це нормально, спробуйте не відганяти його а зрозуміти що за ним стоїть, чому дратуєтесь саме від цієї дії.
Дополнение от автора
спасибо большое!!!!!!!!!!!!!!!!!!