Розрив стосунків
В січні я почала зустрічатись з хлопцем у нас все було ідеально в усіх планах,але в березні вийшла така ситуація що я пішла на тусовку (до мене чіплялися хлопці, але я зразу їх відшивала), тоді я напилась трошки і в мене вкрали 500 гривень(ну для мене це велика сума,тому що я бідна студентка😹😅) і я не хотіла розчаровувати батьків, що я прийду додому п'яна і без тих грошей,тому я пішла ночувати до друга мого хлопця,але не саматам ще були знайомі(я знаю це була тупа ідея,мене ніхто не рухав,я з ніким не спала,з ніким не цілувалася,я ПРОСТО заснула), а потім пішла додому.На наступний тиждень той хлопець в якого я ночувала почав чіплятися і говорити ходи до мене додому сама,я його відшила.Після того я розказала свому хлопцеві що до мене чіплявся його друг,що я ночувала в його друга,говорила хто до мене підходив,з ким я спілкувалась,була з ним чесною,адже я не збиралася брехати людині яку я люблю.Він мені не писав, не дзвонив, і я вирішила йому написати через 3-4 дня після цієї розмови,він написав що ми розходимся і нас більше немає і не буде.Я плакала,казала давай поговорим,я принижувалась перед ним,казала що перестану спілкуватися з друзями які мене втягували в ті тусовки ,які йому не подобались,вибачалася що я пішла до його друга спати, но у відповідь почула тільки одне "я так вирішив".Я не писала йому дуже довго,коли в нього було дн я його привітала і він відписав мені "дякую киця)" але я проігнорила і він в 4 годині ранку написав просто "дякую",й наше спілкування на тому закінчилося. Його декілька друзів мені виписують мемуари як вони мене люблять,в гуртожитку багато хлопців признавалося в симпатії, але до жодного з них нічого не відчуваю,багато хто з хлопців кличуть погуляти,а я просто не хочу .Я не можу так просто забути колишнього хлопця,вже пройшло 3 місяці,незнаю а я ще досі його люблю,просто хочеться його обняти,поцілувати і нікуди не відпускати,я чекаю від нього якихось кроків,але я розумію що я перед ним завинила і не знаю що робити,бо дуже сильно хочу бути з ним разом,вчора написав його ще один друг який покликав мене гуляти,я погодилась але розумію що почнуться запитання про мого колишнього і я просто не знаю що говорити чи варто правду говорити, що я ще досі люблю колишнього? І чи я можу ще надіятись на те що колишній може стати далі моїм хлопцем?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
цитата:
я просто не знаю що говорити чи варто правду говорити, що я ще досі люблю колишнього?
Навіщо ви даєте згоду на зустріч з хлопцем, якщошу вас ' почуття до колишнього?
цитата:
І чи я можу ще надіятись на те що колишній може стати далі моїм хлопцем?
Ви надіятися можете на будь що, але реальність є такою яка вона є.
Дополнение от автора
Ну другові я вже відмовила про зустріч,бо я сама зрозуміла що це буде помилка, якщо я піду гуляти з його другом і це може обернутися для мене дуже погано.Тож чи може повернутися колишній в цій ситуації?
психолог онлайн
цитата:
Тож чи може повернутися колишній в цій ситуації?
Добрый день.
Судя по поведению вашего бывшего парня, он человек строгих правил, и его явно не устраивают пьющие девушки, ночующие у других парней... Думаю, даже если он и решит с вами ещё встречаться, то доверять уже не будет.
Воспринимайте эту ситуацию своим жизненным уроком, теперь вы стали немного мудрее и знаете, как парни относятся к выпивающим (пусть и иногда) девушкам, ночующим (пусть и без секса) у других парней. Есть определённые рамки поведения, не стоит их переступать.
психолог онлайн
цитата:
Тож чи може повернутися колишній в цій ситуації?
Дивіться, психологи можуть займатися вашим станом, переживаннями. Прогнозувати, чи повернеться ваш хлопець - це не робота психолога)
А щоб ви хотіли сказати, наразі, колишньому? Якщо б була змога з ним поговорити.
Бо закінчувати відносини по телефону, як на мене, це дуже незріло. Начебто хлопцю необхідна була лише причина...
психолог онлайн
"я розумію що я перед ним завинила" - у чому саме Ви відчуваєте провину? Вище Ви написали, що були чесною із хлопцем, розповіли все як було і мали особисті причини вчинити саме так (переночувати в друга). Інша сторона, що Ваш хлопець відреагував доволі агресивно і просто обірвав контакт без пояснень. Якщо у Вас є можливість поговорити з ним і дізнатись причини цього рішення - Вам буде легше зрозуміти що саме сталось, адже наразі Вас поставили перед фактом і залишили у безвихідному становищі.
Дополнение от автора
Відповідь для психолога Наталі Вікторівної Луценко:
Мене перший раз батьки пустили на тусовку і я дуже рідко п’ю,хіба на якісь свята і ця одна тусовка була вийнятком,яка була в мене остадньою.А те що якщо він вирішить зі мною зустрічатися ,я сама розумію що зразу він мені не буде довіряти,і що довіру ще треба заслужити.
Відповідь для психолога Віталії Юрівної Мельник:
Я розумію що це не ваша робота прогнозувати чи повернеться хлопець,мені просто дуже була цікава думку в цій ситуації. Я би йому сказала : “Я заради тебе принижувалася,робила все аби тобі було добре ,а ти так легко мене відпустив, значить ти не любив мене.Якби ти любив, то не відпустив би, а адекватно вияснив би ситуацію.”Ще би попиталася який у нього був алгоритм думок на шляху до вирішення розійтися і чому він повірив друзям. Якщо він проігнорив всі мої адекватні детальні пояснення, то це кінець би був.Ну те що він розійшовся зі мною по телефону я теж не зрозуміла,він ще відписався і лайки всі позабирав з фоток,якась дитяча поведінка,серьозно.
Відповідь для психолога Катерини Артюхової:
Я завинила в тому що я пішла до його друга спати з знайомими.В мене така сама думка про те що він отак без вияснень кинув мене по переписці,і я би дуже з ним хотіла переговорити але точно не зараз бо він зараз в Німечинні.