Телефон
В мене проблема, недавно помастурбірував переглядаючи порно на телефоні, тепер мені цей телефон бридкий, я нічого не хочу на ньому робити, і мене це мучить відчуваю вину, що робити як переконати себе?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
За что чувствуете вину?
Это впервые?
Дополнение от автора
За мастурбацию, не впервиє
Дополнение от автора
Як мені переконати себе , що телефоном можна користуватися як і колись? Давно пару місяців тому в мене була залежність від мастурбації, я тел продав і компютер, і купив собі новий і думав що поборов залежність тепер знову зірвався і не знаю як бути з телефоном, я ним не можу користуватися як колись бо мені бридко, що я коли мастурбірував на нього дивився . Допоможіть мені будь ласка
психолог онлайн
Вы не преодолели зависимость, а лишь избавились от вещей. Решать проблему нужно глобально, то есть поработать со специалистом и понять причину подобной зависимости и как от нее избавиться.
психолог онлайн
Добрий день. Ви правильно помітили, що це залежність і що від неї ви не позбулися, хоча і намагалися робити певні речі в цій боротьбі (з залежністю). В будь якій залежності людина потребує допомоги, і краще якщо ця допомога буде професійною. Якщо говорити про психотерапію, як спосіб подолання залежності, то вона передбачає комплексну роботу. А саме, це: робота з думками (переконаннями, цілями, цінностями і т.і.); це робота з емоціями (вина, відраза і т.і.); робота з поведінкою і поведіковими реакціями; робота з тілом (тіло це не тільки м"язи, а ще і гормони і т.і.); і можливо робота з минулим (мається на увазі якщо був негативний досвід в минулому у вигляді помилок у вихованні, психотравм і т.і.)
На мою думку є два вирогідні шляхи, які можут вирішити проблему:
1. Попрацювати з психологом (психотерапевтом).
2. Вірішити проблему самому.
В другому варіанті є теж два варіанти:
1. Вивчитись на психолога (психотерапевта).
2. Позбутися залежності використавши свою силу волі (якщо вона слаба, то її потрібно розвивати).
Але це ще не все.
Позбуваючись залежності, людина змінюється, але ці зміни не завжди позитивні. Якщо б в цій залежності був би тільки негатив, ви би цього не робили. Тому потрібно ще знати, чому ця проблема виникла, як позбутися її так, щоб не нашкодити собі і оточуючим, як побудувати своє життя, як удосконалити свою особистість щоб жити комфортно і гармонійно.
Дополнение от автора
Як самостійно провести роботу з емоціями і думками?
психолог онлайн
Якшо б ви могли це зробити самостійно, то вже зробили би. Тому саме і потрібна робота з психологом.