РПП уже 3 года
Болею анорексией и булимией уже 3 года. Просто нет сил. Руки дрожат, если не вызову рвоту. ИМТ 15.6, вес 46. рост 170. Причем у меня нет недовольства телом, я просто хочу сохранить фигуру. Ограничиваю себя в пище сильно. Масла не ем вообще. Рвота 3-4 раза в неделю, крошатся зубы. очень люблю есть, но боюсь набрать вес
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Инна Витальевна Гречко
Здравствуйте!
На форуме это не лечится.
Вам обязательно нужно найти психотерапевта, работающего с РПП, с медицинским образованием или образованием по клинической психологии.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "очень люблю есть, но боюсь набрать вес". Ваша хвороба - це швидше психологічна, аніж фізіологічна залежність від їжі. Тому ліки у таких випадках можуть лише приглушити проблему, але її не вирішити. Як на мене, такі проблеми як у Вас, бувають, по-перше, коли у людини неправильно вибудований світогляд. І відсутнє розуміння сенсу життя. Окрім того, абсолютно неправильно вибудовані життєві пріоритети. Тоді вона аж занадто "зачеплена" за своє тіло, яке для неї виходить на перше місце. І, власне,тоді тіло з помічника перетворюється на господаря людини. І починає керувати нею. І по-друге. Інколи буває так, що за бажанням "заїдати" приховується якась непрожита травма або стрес. І тоді, обов'язково потрібно найти причину "заїдання". У любому випадку, я б Вам радила індивідуальну терапію. певне, якщо Ви вже втомилися так жити і готові повністю змінити своє життя на краще...
психолог онлайн
Здравствуйте.
РПП в практике психотерапии считается одной из самых труднопреодолимых проблем. И тем не менее проблема решаема. Помощь психолога (психотерапевта) желательна, потому что так вы быстрее избавитесь от РПП. Даже на этом форуме есть специалисты, которые работают с такими проблемами. Поэтому посмотрите резюме специалистов, почитайте отзывы, пообщайтесь с понравившимися и сделайте свой выбор.