Близькість із хлопцем
Доброго дня! Допоможіть будь ласка розібратися зі страхом інтимної близькості. Справа в тому, що до минулого року я особливо не зосереджувалася на побудові особистого життя: закінчила школу, вступила до університету, старанно вчилася, після закінчення навчання влаштувалася на роботу вчителем і спокійно займалася улюбленою справою. На будь-які знайомства і стосунки зовсім не було ані часу, ані сил.
Але одного разу півроку тому я випадково познайомилася в інтернеті з хлопцем. Одразу ж вирішили зустрітися. Він приїхав, ми познайомилися, гуляли, спілкувалися... Він одразу ж мені сподобався, більше того, я зрозуміла, що до нестями закохалася у нього. Що мені хочеться постійно бути з ним поряд, обіймати його, цілувати, тримати за руку, дивитися на нього... Словом, ні на хвилину, ні на мить не розлучатися із ним... Ставлення хлопця до мене було таким же. Я відчувала, що приваблюю його, подобаюсь йому... І від цього на серці ставало світло і спокійно... Здавалося б, ось воно, щастя...
Але .... одного разу.... коли він запропонував стати нам ближчими один до одного, я страшенно злякалася, відмовилась, відлякувалась від будь-яких його дотиків, хоча окрім ніжності, турботи і кохання в них не було нічого.... Він, звісно що, мене не розумів, ображався, переживав, в результаті чого ми серйозно посварилися... навіть деякий час не спілкувалися зовсім...
Мабуть, я маю сказати, що як такого серйозного досвіду у стосунках ( тієї самої близькості) в мене ніколи ще не було, а тому будь-які думки про секс, а тим паче натяки на нього з боку коханого, приводили мене в стан жахливого роздратування та відчаєвого ступору... Хлопець, звісно, знав про таку мою проблему, але дуже сподівався, що йому вдасться мене переконати, але.... в цьому він помилився і жахливо засмутився через всю цю ситуацію.... Зі свого ж боку я страшенно його люблю, дуже хочу побудувати з ним міцну родину, але ж прекрасно розумію, що без близькості в мене нічого не вийде...
Підкажіть будь ласка, що робити, аби позбавитись страху не лише перед одним лише словом ( секс, близькість ), але й зробити так, щоб натяки на таке виявлення кохання не ставали непосильним тягарем? Що треба зробити, аби пересилити себе і зрозуміти, що секс- це не якесь кощунство, знущання, елемент пошлості, а навпаки- це простий вияв поваги, кохання, любові до свого партнера? Підкажіть, як припинити боятися інтимної близькості та всіх наслідків, які вона може викликати? Я боюся, що через таке свою позицію втрачу всі шанси бути із коханим..
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Що треба зробити, аби пересилити себе
Пересиливать точно не стоит.
цитата:
зрозуміти, що секс- це не якесь кощунство, знущання, елемент пошлості, а навпаки- це простий вияв поваги, кохання, любові до свого партнера?
Скажите пожалуйста, у Вас был негативный опыт, кроме того что Вы описали?
Кто Вам говорил что секс это кощунство и пошлость?
психолог онлайн
Доброго дня
Прикро, що зараз ви переживаєте таке у стосунках і відчутно, що ви страждаєте. У вас багато тривоги, пов’язаної з сексом з одного боку, і з можливою втратою партнера без сексу - з іншого.
У вашому випадку потрібно звернутися на індивідуальну роботу до психолога (у вашому місті особисто або онлайн). Такі труднощі завжди мають глибокі корені, з якими вам не вдасться впоратися самотужки.
Не потрібно хвилюватися, ви зможете впоратися. Просто вибирайте спеціаліста і працюйте.
психолог онлайн
Доброго дня! Ваш страх інтимних стсоуснків цілком природній, як на мене. Це відповідає тонкій жіночій природі. А от бажання Вашого коханого Вас змусити до шлюбу увійти в інтим - трохи насторожує. Адже, коли чоловік по-справжньому цінує жінку і хоче на ній одружитися, він навпаки буде дуже радіти її цнотливості. і стане дуже обережно до неї ставитися, ніяким чином не схиляючи її до інтиму. Вам він зробив пропозицію одружитися? Окрім того, звідки у вас такі думки "Що треба зробити, аби пересилити себе і зрозуміти, що секс- це не якесь кощунство, знущання, елемент пошлості, а навпаки- це простий вияв поваги, кохання, любові до свого партнера?" Секс - це аж ніяк не елемент поваги, а навпаки, дівочої залежності та приниженості перед партнером. Почитайте на цьому сайті сповіді дівчат, які увійшли у такі стосунки і роками їх продовжують без будь якої надії на шлюб... Цнота - то Ваш найбільший козир, щоб стати коханою дружиною і Ваш найбільший важіль впливу. Коли чоловік добивається від дівчини чого бажає (А всі чоловікі абсолютно бажають спершу лише сексу), він втрачає інтерес до дівчини і просто ще деякий час нею користується. Як на мене, Вам потрібно дуже добре розібратися у тому, як будуються справжні стосунки. Бо мене дуже насторожили ще деякі Ваші слова "я зрозуміла, що до нестями закохалася у нього. Що мені хочеться постійно бути з ним поряд, обіймати його, цілувати, тримати за руку, дивитися на нього...". Якщо без інтиму Ви вже так "залипли" на хлопцеві, то після інтиму, вибачте, станете просто ганчіркою у його руках. А принижених ніхто не цінує та не поважає, а отже, не любить! І ще. Ви пишете "Я боюся, що через таке свою позицію втрачу всі шанси бути із коханим". Це найбільша Ваша помилка. Якщо це Ваш чоловік, він не те що нікуди не дінеться, він навпаки стане ще краще до Вас ставитися. Але, якщо йому будь що потрібно Вас звабити - тікайте від нього світ за очі. Бо окрім болю, Ви нічого від стосунків не отримаєте. До речі, як склалися стосунки у Ваших батьків? І у Вас з ними?