Як мені змінитися?
Моя подруга дуже популярна. Коли ми стоїмо в присутності різних людей,то вони звертають увагу тільки на неї.А я незнаю,що мені робити,бо стає дуже нудно. Вона завжди мною керує і ображається,як що я не захочу кудись з нею йти. Що мені з цим робити?
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Оленка, може, поки що тобі потрібна така подружка, яка більш активна, ніж ти, яка, можливо, вміє краще спілкуватися, більш впевнена у собі, а ти можеш вчитися у неї, як вести себе в товаристві, щоб на тебе звертали увагу. Спробуй розповісти про те, що тебе турбує у взаєминах з подружкою психологу у твоїй школі, а також поговорити про твою самооцінку і про те,як поводитися впевненіше, як навчитися спілкуватися з подругою, використовуючи Я-повідомлення, асертивну поведінку. Асертивна поведінка – це впевнена, неагресивна поведінка, коли ти вмієш відстояти свої бажання , не порушуючи прав інших, не псуючи з ними стосунків. Можеш пошукати про неї в інтернеті.
Дополнение от автора
Дякую! Я звісно теж активна,але вона мною постійно керує. Мої однолітки говорять,що я як цуценя на побігеньках,як я щось не виконаю то вона зразу ображається,кричить до мене. В мене є ще подруги,але вона сама дорожча,ми з нею дружимо ще з садочку,а також я на 3 дня старша заню.Що мені зробити щоб я змінилася?
консультация психолога
Олена, придумайте для себя занятие серьёзное, когда в очередной раз выс она позовёт с собой. Думаю отговорка - помощь маме, позаниматься уроками, прилечь отдохнуть - будут ею поняты. Скажите ей, раз она ваша лучшая подруга, то обязательно вас поймёт.
Некоторым людям очень нужна постоянная оценка со стороны окружающих, повышенное внимание к себе. Только так они могут чувствовать себя значимыми и привлекательными.
психолог онлайн
Якщо Ви досі товаришуєте, це Вам навіщось потрібно. Може Вам подобається відчувати себе нікому не потрібною, заздрити, ображатися і жаліти себе? Але що тоді для Вас дружба? Чому ця дівчинка для Вас найдорожча? Може саме тому, що найбільшого болю завдає? А може тому, що Ви можете за нею сховатися? Чи є щось добре між Вами, що важливіше за образи?
Дополнение от автора
Звісно є. Вона мені допомагає в різних проблемах.В мене в класі є різні дівчата.Коли вони на мене сердяться,вона може за мене постояти,а я за ню.