Як вийти з довгосрокової депресії?
Так все наболіло, що важко з чогось почати. Проблема №1 яка доведе мене до психологічного зриву протягом 2-х останніх років-це робота. На фоні даної проблеми я не можу рухатись далі в інших сферах життя.Почалося з того ,що я 2роки тому назад змінила роботу й пішла працювати до приватного підприємця на керівну посаду й створювала фірму з нуля. Власниця фірми не виконала своєї обіцянки щодо зарплати й 1,5 року я працювала на мінімальну зарплату.Змінити роботу не могла так ,як закінчувала навчання в універі.При моїй заяві про підвищення заплатні вона її підняла на 200грн й через місяць забрала в мене менеджерську роботу й відмовила в подальшлому піднятті. Останні 4 місяці до мого звільнення стосунки з власником загострились.У зв"язку з тим ,що фірма проходила всі перевірки контролюючими органами, до яких я її й готувала, на ідеальному рівні, власниця стала проводити все частіше протиправні та протизаконні дії(думаючи що в неї все схоплено) чому я чинила опір.Й почалося повне ігноруванні й блокування моєї роботи.Й ще такий нюанс власниця не являлась спеціалістом в даній сфері. Й по закінченні універ я звільнилась(місяць тому назад.Одним словом надурила використала за даремно й видушила з мене всі соки.
Так сталось,що я пішла на аналогічну посаду зразу після звільнення,але в комунальну структуру.Перед моїм приходом в дану фірму її мали закривати тож моя задача була в першу чергу витягнути структуру. Й працюючи тут вже місяць я зтикнулась з аналогічними проблемами попередньої фірмі тільки ще більш глобальними.По-перше зарплата фактична в тричі меньша ніж мені було обіцяно. По-друге юридична особа фірми якому підпорядковується моя строктура чинить на мене великий тиск щодо неправомірних дій та як виявилось чинить тиск на моїх підлеглих щодо продажі засобів за які світить кримінальна відповідальність в першу чергу мені як керівнику. На даний момент я знаходжусь в такому шоці й депресії. Як я могла потрапити двічі в одне ж болото.Й боротися проти системи в мене нема сил. Й що робити я прото не знаю. Можливо я поганий керівник? Може я прото невдаха?!.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Знаете,очень сочувствую вашей ситуации.Она и в самом деле может привести к депрессии.Но вот какие нюансы:
1. Не звучит конкретный запрос к психологу. Какую помощь вы хотели бы получить от нас?
2. Еще один важный момент. Не знаю,как у вас так получается бросаться грудью на амбразуру-одну фирму поднимать с нуля,другую-вытаскивать на грани развала. Более того,во вторую фирму вы приходите сразу после увольнения из первой и снова "на передовую". И все это параллельно с окончанием университета! Вы не даете себе времени ни на отдых,ни на то,чтобы "зализать раны", ни на то,чтобы просто осмотреться и понять,в какой точке вы находитесь и как вам в ней. Какая-то тотальная незабота о себе. Возможно,вам свойственно в жизни бросаться в новизну ситуации,не очень разбираясь в ней и в ее контексте. Если это так,стоит пересмотреть эти вещи и свой героизм.
психолог онлайн
И если уж так хочется руководить-может стоит поднабраться опыта руководителем, скажем, среднего звена-например,начальником отдела или подразделения в кампании.