Видение шизофрении общества
С недавнего времени я начал агрессивно относиться к обществу из за повального на мой взгляд одурманивания его сознания на почве любви к Родине и агрессора России разделениях на почве веры и языка .Дело в том что много моих друзей ушли в Ато .Но я имею сознание любви и вообще против насилия ,и начались конфликты с мамой которая утверждает что я должен идти отдать долг сознательного гражданина и воевать за родину .
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Здравствуйте
Какой у вас вопрос к психологам?
Не совсем понятно к чему вы применяете понятие шизофрении
психолог онлайн
Доброго вечора! Кожна людина має право на своє сприйняття світу. І має право отримувати свій життєвий досвід. Вас ніхто не може без Вашої волі змусити щось зробити, хіба що силовим методом, який карається законом... Ви пишете "Но я имею сознание любви и вообще против насилия ,и начались конфликты с мамой которая утверждает что я должен идти отдать долг сознательного гражданина и воевать за родину". На скільки я зрозуміла, Ваших друзів не змушували іти захищати свою Батьківщину, це був їх свідомий вибір. Так само як і Ваш свідомий вибір чинити по іншому. Для Вас "сознание любви и вообще против насилия" - це відхід в бік від проблеми. А для Вашої мами "Насилие" - це, коли більш сильна держава нападає на слабкого сусіда. І коли громадянин держави, захищає свою Батьківщини - це і є "сознание любви". Щоб була трохи зрозуміліше мамина позиція, я спробую Вам навести інший приклад. Уявимо, що У Вас є дочка, яку Ви дуже любите. Її почали ображати, є загроза для її честі та гідності. Як тоді Ви використаєте своє "сознание любви"? Станете осторонь і будете спокійно спостерігати, як над нею знущаються? Адже почати її захищати ймовірно - це нанести фізичні пошкодження гвалтівнику та кривднику? Чи все ж за неї заступитеся? І що тоді для Вас означає любити взагалі?
психолог онлайн
Добрый день. Какой у вас вопрос к психологам сайта?
психолог онлайн
Похоже, что дело не в обществе, а про отношениях с мамой