Що робити коли батько не дозволяє вийти заміж за іноземцям?
Мені 18 років. Зі своїм молодим чоловіком якому 22 роки я знайома майже 2 роки, він кореєць. Ми запланували весілля на січень 2022. Але мій тато проти і не хоче навіть слухати про це...
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
ЩО РОБИТИ КОЛИ БАТЬКО НЕ ДОЗВОЛЯЄ ВИЙТИ ЗАМІЖ ЗА ІНОЗЕМЦЯМ?
Що з цим робити - це ваш вибір.
Якщо впевнені в своїх почуттях, та почуттях свого хлопця, то вибір очевидний.
Говорити з батьком про це, але ви можете так і не зустрітися у ваших інтересах (
психолог онлайн
Доброго вечора
Що означає, що не дозволяє?
Ви повнолітня, вам і не потрібен дозвіл.
Чим ваш батько аргументує протест проти вашого заміжжя? Йому не подобається ваш жених?
«я знайома майже 2 роки» - у вас реальні стосунки чи ви тільки по Інтернету спілкуєтесь?
психолог онлайн
Добрый день.
Вы совершеннолетняя, поэтому вам не нужно согласие родителей на брак. Вопрос в другом: вы пишите, что общаетесь с парнем два года. Если общение реальное, и вы хорошо изучили друг друга, приняли взвешенное решение- то совет вам да любовь. Но если же общение было виртуальным, то я пониманию переживание вашего отца. Я бы вам посоветовала в таком случае прежде, чем идти под венец, всё-таки встретиться лично с ним и провести вместе (желательно без секса) хотя бы месяц- другой, чтобы понять, действительно ли это ваш мужчина. Удачи!
психолог онлайн
Вспомнить, что вы взрослая уже и сами решаете, как жить, за кого выходить замуж.
А выбор вашего отца - принимать это или нет.
По какой причине отец против?
Какие у вас отношения?